Kerstruil… #BigCityLife

Cadeautjes geven en cadeautjes krijgen is altijd leuk,
zo besloot ik dit jaar mee te doen met een Kerstruil.

Dinsdag 22 december stond de postbode met een grote doos aan de deur. Spannend!! De mini-me’s even enthousiast als ik… wat zit er in die doos???
Bij het opendoen van de doos vlogen er her en der zilveren kerstboompjes de lucht in… leuk leuk!
Wat zat er nu in de doos… een hele mooie sjaal… badkristallen en 2 geurkaarsjes (ideaal voor eventjes me-time in het bad)… een glow in de dark nagellakje… een hele mooie uiltjes-ketting (super!)… body cream van Rituals (ruikt heerlijk!!!)… gezichtsreinigingsdoekjes… een zakje De beste grond om te ondernemen (geen idee wat dit is)… en een superleuk kaartje.

Ondanks Indira mijn inspiratiepagina niet kon bekijken… heb ik hele leuke cadeautjes gekregen… een grote dank u wel! Alsook voor Romina (Big City Life) die dit mogelijk maakte… ik kijk al uit naar de volgende… 🙂

18 comments

  1. Flavie, “de beste grond om te ondernemen” is een zakje Westvlaamse eetbare grond. Kijk op de rugzijde van het zakje en je zal zien dat het allemaal eetbare ingrediënten zijn. Dit was een promotie van de provincie West-Vlaanderen om kenbaar te maken dat het in onze provincie goed ondernemen is. De rest van je box zag er geweldig uit. leuk idee trouwens.

  2. Oooooh wat fijn!! Ik was met vakantie bij een vriendin, mijn pakje is toegekomen maar ik moet het nog gaan afhalen 🙂 Van die vriendin kreeg ik toevallig ook zo’n pakje grond, het is blijkbaar eetbaar!

Laat hier een berichtje achter...

