Vrijdag richting het schooltje om de mini-me’s te gaan halen… met een heel gelukkig gevoel… VAKANTIE!!

Allebei hebben ze een goed rapport, de ideale start van de vakantie en één van de mini-me’s had (lekkere) koekjes gebakken… om blij van te worden!

Een zaterdag zonder wekker… gehaast en voetbalstress… maar tijd om uit te slapen… blijven zitten in de pyjama… kleuren… spelletjes spelen… ik kan daar zo van genieten! Ik vind het heel goed dat ze aan sport doen, maar soms hé (!!), voetbalmama’s en misschien voetbalpapa’s verstaan dit volkomen 🙂 .
’s Middags mochten we restjes eten bij Schone Moeder en Schone Vader.
Eens thuis werd er gelezen… ik wil die Book Challenge halen (!!!), werd er naar het veldrijden gekeken, kon een 3-uurtje  niet ontbreken en speelden de mannen in huis het spelletje ‘Mens erger je niet’… met als afsluiter FC De Favorieten.

Zondag stond er wel een training gepland… de laatste keepertraining van dit jaar.
De ene mini-me naar de training, Zoetie ging lopen (nam deze mooie ochtendfoto), de andere mini-me keek tv en speelde een spelletje op de tablet, terwijl dit alles moest en zou ik het boek uitlezen dat ik aan het lezen was!
Rond een uur of 11 werden we verwacht bij de buurtjes J&A voor een aperitiefke en daarna vertrokken we richting Kinepolis om naar de Kampioenenfilm te gaan kijken.
Met als afsluiter frietjes van de frituur (bij de zoon van A) samen met onze buurtjes J&A.
Met de komende feestdagen werden ook de haartjes gekleurd (Zoetie heeft dit heel goed gedaan!) en werd het nog eens tijd voor mooie nageltjes… ik heb het niet zo voor glamour en glitter… maar deze tijd van het jaar mag het wel eens.

Een drukke maar heel fijne zondag… een geslaagd weekendje dus!

