De voorbije week…

Zoals verwacht was het een hele drukke week op het werk… zowel aan het loket, via telefoon en mail… constant zoeken waar een bepaald stuk was, doorgeven, boekhoudkundig verwerken… en weg ermee! Alles was dringend en hadden ze (de notarissen) deze week of volgende week zeker nodig… En dit niet voor één of twee notarissen hé… een hectische week!
Donderdag was ik doodop… eens thuis lag er nog strijk op mij te wachten… met veel moeite gestreken (toch een beetje fier op mezelf) en dan de zetel in! Om 20u ging bijna het licht uit… tot Zoetie even belde… daar ging mijn powernapje 😉 .

Gelukkig  kregen we op het werk een traktatie voor een 40e verjaardag… en toen ik hoorde dat we er nog eentje mochten nemen, moest ik geen 2x nadenken (ik had de suikers nodig!!!!).
Elke dag passeren we met de bus voorbij Rudolf… ik heb niks met kerstversieringen en/of kerstmannen… maar Rudolf vind ik super… heel mooi om te zien trouwens! (bedankt Zoetie voor de foto… niet zo simpel vanop de bus!).

Deze week werd er ook iemand gelukkig gemaakt met mijn dubbele Flow en heb ik een kerstruilpakketje gemaakt… een hele opgave! Ik hoop dat de ontvanger er tevreden mee is! Spannend… en heel spannend wat ik ga ontvangen!

Er werd een poging gedaan om te lezen… wat niet goed lukte… maar het einde van het jaar is in zicht en er moet nog wat gelezen worden voor de Book Challenge… ga ik het halen of niet? Ik ben zelf benieuwd!

Onze reis naar Dublin is ook geboekt (tips-bezienswaardigheden zijn altijd welkom). Hopelijk lukt het om een zwemles te regelen in de zwemschool (een les waar Zoetie niet zomaar afwezig kan zijn), want wij willen graag nog eens terug naar Sicilië, valt nog af te wachten.
Deze week werd ik alsmaar verliefder en verliefder op onze Amaryllis! Wat een fantastische bloem… momenteel staan de 8 bloemen heel mooi in bloei, zo mooi om te zien! Jammer dat het maar van korte duur is…

Vrijdag = (bijna) weekend… en deze keer een iets langer weekend (ik heb het nodig!!). Enkel op woensdag wordt er gewerkt… maar eerst genieten van welverdiend laaaaannnggg weeeeekkkkeeendddd!

15 comments

  1. Wow! Zo moe en toch de strijk weg werken. Daar mag je zeker fier op zijn! Super fier!
    Ik ben ook helemaal verliefd op je Amaryllis. Wat een pracht exemplaar!

  2. Leuk joh dat jullie naar Dublin gaan! Het was ooit onze eerste weekendje samen weg, dus zou dolgraag weer eens terug willen! Wij hebben toen zo’n toer gemaakt met zo’n hop-on-off-bus, ideaal om de stad te verkennen. Natuurlijk mag je de Guiness Factory niet overslaan! Net als Temple Bar District en Trinity College!

Laat hier een berichtje achter...

