Oral-B – 3D White Whitening Versneller – fulle size
De intensieve behandeling voor whitening en verzorging van het tandglazuur zorgt ervoor dat oppervlakkige verkleuringen verdwijnen. Te gebruiken als aanvulling op gewone tandpasta.
Wie wil nu niet zo’n mooie shakira glimlach… het proberen waard! 🙂
Normaal gezien geloof ik niet in zo’n producten… maar toch heb ik het gevoel dat het wel iets doet. Ik gebruik het niet elke dag, enkel in het weekend. Ook heeft het wat een rare smaak. Merk ik dat het echt iets doet, zou ik dit wel kopen in de winkel.

Library of Fragrance By Demeter – Jasmine Cologne Spray – 15ml
Library of Fragrance by Demeter is een New Yorkse createur van fijne geuren, met bijna 300 geuren in het assortiment op basis van bekende alledaagse geuren. De bedoeling is een mix ’n match, je bepaalt je eigen geur en creëert je eigen unieke mix.
Ik ruik het niet graag… het stinkt! We zijn met 4 die zo’n box hebben en 2 ruiken het graag en 2 vinden dat het stinkt. Het is een hele speciale geur… niks voor mij.

T. Leclerc – Mascara Volume Effect Bloom – Full Size
Een mascara die zorgt voor geweldig valse wimpers. Met één beweging van het borsteltje zorgt deze voor een onvergetelijke blik. Het lange gebogen borsteltje maakt je wimpers mooi gekruld voor een spectaculair effect.
Ik heb al vele mascara’s verslonden… al jaren ben ik opzoek naar de mascara die zorgt voor spectaculaire wimpers… dus ik was blij toen ik deze in de box zag zitten. Maar ook deze doet niet wat hij zou moeten doen… naar mijn gevoel. Hij is wel gemakkelijk te gebruiken en zorgt voor mooie wimpers… maar geweldige wimpers… een onvergetelijke blik… het spectaculaire effect… dat niet.
Tips over een geweldige mascara die zorgt door die onvergetelijke blik… zijn altijd welkom!

Body&Bess – Limited Edition Hand Lotion – Full Size
Body&Bess ontwikkelt sinds 2010 natuurlijke huidverzorgingsproducten die een positieve werking bieden bij huidproblemen. De producten zijn gemaakt op basis van frambozenpitolie, die tal van voordelen biedt aan de huid omdat ze uitzonderlijk rijk is aan vitamine A en E, antioxidanten, omega -3 en -6.
De limited edition handcrème beschermt en hydrateert je handen 24 uur lang en ruikt heerlijk.
Handcrème… ik kan niet zonder! Er ligt eentje op het werk… eentje in de handtas… en her en der thuis. Zeker nu met de winter heb ik vaker last van droge handen na de afwas… het poetsen. Ik was heel blij toen ik zag dat er eentje in de box zat, eentje om direct uit te testen.
Een dikke crème die heel goed uitsmeert en lekker ruikt. De handen voelen even vettig aan, maar daarna zijn ze heel zacht en blijven ze heel lang gehydrateerd. Meestal moet ik na een tijdje mijn handen nog eens inwrijven maar met deze niet. Topproduct!

Vita Verde – 30 katoenschijfjes met korenbloemwater – Full Size
Je wil donkere kringen onder je ogen verminderen of je huid en vermoeide ogen kalmeren? Deze katoenschijfjes zijn de oplossing!
Leuk om dit te kunnen testen!
Op een avond… het bad in… katoenschijfjes op de ogen. Na een tijdje voelde ik het een beetje tintelen. Toen ik ze er af deed, zag ik 2 rode ronde cirkels (net een panda maar dan met rode ogen) die even roder en roder werden, maar die ook vlug terug wegtrokken. Of het echt iets doet, weet ik niet…

Ook zat er een staaltje bij van Talika (olie) die ik nog niet uitgeprobeerd heb.

Bij deze alweer een fijne box!
20151129_154304

