Problemen op WordPress…

Zijn er nog bloggers die problemen ondervinden op WordPress?
Ik kan geen reacties achterlaten… wat ik toch wel vervelend vind.
Nu ik tijd heb om alles op het gemakje te lezen en reacties kan achter te laten.
Mochten de reacties er bij sommigen toch doorkomen, kan het zijn dat je 2x (ongeveer) dezelfde reactie ziet verschijnen… ik wou blijven proberen ;-).

In ieder geval hoop ik dat het vlug opgelost is!

therinhill_killer_professional_banner_header_logo_facebook_cover_twitter_youtube_channel_wordpress_issues_error_problem_css_html
13 comments

  1. Hebben dat een tijd geleden ook gehad, op het werk kon ik wel reacties nalaten en thuis niet. Bij de helpdesk konden ze niet helpen… Bleek achteraf dat het aan ons internet lag… Dat moest even op en af gezet worden… Et voila, probleem opgelost 🙂

  2. Ik heb nergens last van , hoop dat snel is opgelost ! Weet wel dat vaak berichten in spam verdwijnen ook van personen die dagelijks berichten achterlaten . WP , pffff . Fijne dag , liefs…

Laat hier een berichtje achter...

