Ons weekend…

Vrijdag…
gingen we naar het Boekenfestijn in Gent
deze keer had ik het gevoel dat
er meer andere boeken lagen dan vorige jaren
ik kocht 4 kinderboeken voor de mini-me’s
en 4 boeken voor mezelf

Zaterdag…
was- en poets-dag
beetje bloggen – tv kijken
eten bij Schone Ouders
daarna richting mijn Vader
die net voor de 2e maal een chemokuur achter de rug heeft
voor het eerst een boekje beginnen lezen in het Engels

Zondag…
werd er gestreken
heb ik de nageltjes gedaan van de kleindochters van onze buurtjes J&A
werden er nog een aantal cadeautjes ingepakt
alsook het cadeautje voor de Kerstruil (binnenkort hier meer over)
kwamen J&A bij ons naar het veldrijden kijken
las ik The Notebook uit… met op het einde
een krop in de keel en hier en daar een traan
(ik kon ze echt niet tegenhouden!)
blijft mijn favoriete verhaal ooit over ware liefde
en met mijn ‘Noah’ in mijn armen sloten we ons weekendje af!

12 comments

  1. Ik had op het boekenfestijn net de indruk dat er veel minder was dan anders 🙂 Wij brachten deze keer alleen kaartjes mee. Eneuh…dat tompoeske doet het water in mijn mond komen! Zo lekker dat dat er uit ziet.

Laat hier een berichtje achter...

