De voorbije week…

Een week die begon met een hele korte nacht… amper 3 uren geslapen door tandpijn! Na weken wachten… had ik op woensdag een afspraak bij de tandarts. Ik had gebeld in de eerste week van november na een dag tandpijn en ik kon pas 9 december gaan. Aangezien de tandpijn draaglijk was… ik had meer geen pijn dan wel… af en toe eens… kon ik die weken wel overbruggen.
Tot zondagnacht… mijn kaak deed pijn… ik kreeg ook hoofdpijn… opgestaan om een pijnstiller (Ibuprofen… mijn beste vriend deze week) te nemen… de hele maandag er nog last van gehad (ik had echt zoiets van… ga ik voor de laatste 2 dagen nu zoveel pijn hebben??) en dan ineens was die pijn weer weg (gelukkig!!!!).

Woensdag was het dan zo ver… met een klein hartje richting de nieuwe tandarts. De vorige heeft mij enorm veel pijn gedaan, waardoor het jaren geleden was dat ik nog eens naar de tandarts geweest ben (foei!).
Ze zag de schrik in mijn ogen… terwijl ze begon te babbelen voelde ik mij al direct op mijn gemak… ze heeft ook alles goed uitgelegd… het viel dus goed mee! Wat was het probleem? Een oude vulling was losgekomen en die werd woensdag vervangen door een nieuwe… bye bye tandpijn!

Daarna naar de kapper met een afhangende lip… geen zicht en ze verstond niet wat ik zei… grappige toestanden.
Onze woensdag sloten we af bij de buurtjes voor een gezellige avond en een glaasje wijn… dat had ik wel verdiend vond ik!

De voorbije week werd er ook wat gelezen… werden de mini-me’s verwend met veel aandacht… was het druk op het werk… ging ik eens langs de winkeltjes (H&M – Action) en deed ik weer een koopje (1 trui en tshirt voor € 17, normaal prijs € 30), het lukt mij keer op keer.

Van onze buurtjes kregen we maandag ook weer een stukje overschot-taart, jammie… gelukkig kon ik er van eten met die pijnlijke tand.

De amaryillis staat momenteel heel mooi in bloei, op de foto is er maar 1 bloem te zien, maar ondertussen staan ze alle 4 in bloei en zijn er nog 4 bloemen op komst. Prachtig om te zien!

De kerstkaarten zijn ook toegekomen… en we zijn content! Volgende week worden ze verstuurd.

Deze week keek ik vooral uit naar vrijdag… werken tot 14u en richting het Boekenfestijn… van een leuk begin van het weekend gesproken!

Fijn weekend!

13 comments

  1. Ongelooflijk hé, hoe lang de wachttijden soms zijn bij een tandarts… 😦 Wij kunnen gelukkig wel direct terecht als het echt erg is!
    Die taart ziet er heerlijk uit… beetje jaloers 🙂 en je kaartjes ook!

  2. Niets is erger dan tandpijn, Flavie. En niets is moeilijker dan na het bezoek aan de tandarts meteen te moeten binnen stappen bij de kapper, de bakker of de beenhouwer. Maar je hebt al bij al een leuke week achter de rug en het weekend kondigt zich veelbelovend aan.
    Groetjes !

  3. Die wachttijden bij de tandarts, oogarts en noem maar op lopen gewoon de spuigaten uit. Niet elke kwaal heeft de luxe om zolang niet onder de aandacht van een expert ter zake te komen. gelukkig is het voor jou goed afgelopen en heb je zelfs nog kunnen genieten van spijs en drank.

  4. Ai ai, gelukkig opgelost. Je bent zo machteloos om iets te doen bij tandpijn, en als ’t dan nog zo lang duurt…
    Gelukkig was de rest van je week weer super !
    Lie(f)s.

  5. tandpijn heb ik gelukkig genoeg al jaren niet gehad, maar nu daag ik het noodlot uit… 😉
    Helemaal niet plezant, en het wachten op een snel beschikbare tandarts is ergerlijk.
    Gelukkig is het nu al beter, en kon je volle moed naar het boekenfestijn!

  6. Tandpijn en naar de tandarts moeten gaan zijn verschrikkelijke dingen he. Ik ben de angst voor de tandarts stilaan aan het overwinnen maar toch… 5 januari moet ik op controle en ben er al weer zenuwachtig voor.

  7. Die wachttijden bij de tandarts zijn verschrikkelijk. Voor een nazicht, kan ik begrijpen, dat je weken moet wachten.. maar ze zouden toch echt iets moeten verzinnen, zodat ze mensen met heel wat pijn er nog tussendoor kunnen nemen. Toch?

  8. Amarylissen, veruit mijn favorietste bloemen (en ook de enige die binnenshuis overleven bij mij :p).
    Bah tandpijn!! Doet me er wel aan denken dat ik al twee maanden een afspraak voor de jaarlijkse controle moet vastleggen…

Laat hier een berichtje achter...

