Ons weekend…

Vrijdagavond…
werden er boodschapjes gedaan
keken we samen tv
werd er wat gelezen
maar genoten we vooral van een gezellige avond
met z’n allen na een werk/schoolweekje

Zaterdag…
was de ene mini-me al heel vroeg wakker
(een beetje zenuwachtig om naar de speelgoedwinkel te gaan)
na het Sinterklaaswinkelen met Schone Moeder
stopten we nog even aan eenΒ nieuwe Kringloopwinkel
eentje met boeken en kledij
(buit = 5 boekjes voor € 3,50 = koopje!)
’s middags hadden we het geluk om te blijven eten
bij Schone Moeder en Schone Vader πŸ˜‰
terwijl de dames en de mini-me’s op stap waren
hielp Zoetie Schone Vader bij het snoeien van hun boom in de tuin
na het lekker eten trokken we richting een tuincentrum
om foto’s te maken voor onze kerstkaart
(niet gemakkelijk… mini-me’s op commando laten lachten!!)
uiteindelijk reden we richting thuis… zodat de mini-me’s eindelijk
met hun nieuwe speelgoed konden spelen

Zondag…
stond in het teken van een vroege voetbalwedstrijd
werd er veel gelezen
bekeek ik vele blogjes
werd er tv gekeken
…genoten we ten volle van een luie zondagmiddag!

16 gedachtes over “Ons weekend…

  1. Nu toch even een hartig woordje met je wisselen, Sinterklaas is geweest, nieuw speelgoed !!!! dan sleur je toch geen Mini-you’s mee ergens naar toe, het is tenslotte speeltijd ! oftewel tijd om te spelen.
    Niet meer doen dus, dit namens de mini-me’s van je.

  2. Zij

    Wat een tof koopje in de kringloopwinkel πŸ™‚

    Da’s een leuk idee om foto’s te maken in een tuincenter. Goh.. had ik daar vroeger maar aan gedacht. Het leek me toen ook leuk om kerstkaartjes met foto’s te maken, maar als ik ging wachten tot onze kerstboom stond.. dan was het te laat om de kaartjes te bestellen.. πŸ˜‰

  3. Zo te zien, aan al dat leuke speelgoed zijn de mini-you’s heel braaf geweest, het voorbije jaar. Laat ze maar genieten van al dat moois. En terwijl jullie vrolijk op stap waren, waren de grote, brave jongens aan het zwoegen in de tuin.
    Groetjes !

Laat hier een berichtje achter...

