Vrijdag…
werd er gewerkt tot 14u
deden we boodschapjes
keken we naar vele opgenomen programma’s
(De Slimste Mens – De Recherche – Bevergem…)

Zaterdag…
werd er heel vroeg gepoetst
en daarna een hele dag tijd om…
te lezen – te bloggen – blogjes te gelezen – tv te kijken
ik kook echt niet graag maar ik kijk heel graag naar My Kitchen Rules
ongelooflijk hoe sommige als amateurkok zo goed kunnen koken
(ik krijg er dan ook altijd zo’n honger van!)

Zondag…
’s ochtends reden we richting Sluis
om een geboortecadeautje – hoestsiropen – sokjes
stopten we ook even in een Intratuin voor een nieuwe Amaryllis
(één van mijn favoriete bloemen)
volop kerstversiering… de pinguins waren heel mooi om te zien
aten we bij Schone Moeder en Schone Vader… lucky us
maakte ik mijn eerste cappucino met de Dolce Gusto… superlekker!
keek ik verder naar opgenomen progamma’s terwijl Zoetie ging karten
(The Team – knappe serie)
en al lezend sloten we ons weekendje af.

