De voorbije week…

Wat een week!!

Na een slapeloze nacht werd ik maandag verwacht in Brussel voor Module 2 van de opleiding… met een klein hartje de trein genomen… een 15 minuten durende wandeling door de Wetstraat… en oef… er goed geraakt!! Het hele gebeuren van in Parijs blijft maar door mijn hoofd spoken… constant dacht ik… wat als…
’s Middags kregen we dan te horen in de les dat er een bommelding was dichtbij ons gebouw… gaf mij toch een raar gevoel. Gelukkig was de les om 15u al afgelopen… vlug de Wetstraat door… de trein op… veilig thuis geraakt!

Donderdag alweer terug richting Brussel om dan terug te mogen keren naar het werk… maandag had men al laten horen dat de lesgeefster ziekjes was en het was nog niet zeker of de les door kon gaan… er werd ons gezegd: gelieve jullie mail in het oog te houden. Donderdagochtend eerst langs het werk gepasseerd om (nog) eens te kijken of er een mail was… neen… dan maar naar Brussel… uiteindelijk voor niks. Vertrokken om 6u10… terug op het werk om 10u10… 4 uren over en weer gereis voor niks!! (typisch de Administratie zeker??)

Op woensdag gaan we graag badmintonnen… we waren al begonnen tot er zich nog 2 mensen melden die ook hetzelfde pleintje gehuurd hadden… in plaats van een wedstrijdje tegen elkaar… was het spelen op elk zijn helft van het plein… echt niet leuk!!
Ze hanteren eigenlijk een raar systeem… je kan met 4 op 1 plein spelen dus kan het ook door 4 mensen gereserveerd worden… Ik heb eens navraag gedaan (want zo maar gewoon naar elkaar slaan… niks voor ons… wij willen een matchke spelen) en blijkbaar kan er op vrijdag ook een plein gehuurd worden… zo verschuift de badminton van woensdag 19u naar vrijdag 17u (als het pleintje vrij is).

Het was een chaotische week… met veel drukte… heen en weer… een week waarin zelden gelezen is (totaal geen concentratie)… nog steeds ongeloof van de gebeurtenissen in Parijs… met een heel groot lichtpuntje… mijn Dolce Gusto :-).
Een koffiemachine waar ik heel blij van word!! Een vroeg kerstgeschenkje van Zoetie.
Ik drink enkel in het weekend koffie… eentje op zaterdag en eentje op zondag… dan mag het wel eens een goede koffie zijn hΓ©. De Cafe au Lait valt alleszins in mijne smaak…

En nu ga ik genieten van een fijne vrijdagavond…
een drukke zaterdag… en een luie zondag… goed weekend!

16 comments

  1. Parijs….. zo zie je dat het onvoorstelbare, voorstelbaar wordt…. inderdaad ongelofelijk wat er gebeurd is.
    En het aankomende weekend, geniet ervan, ook al kan hij winters verlopen…..

  2. Bij mij spelen de gebeurtenissen in Parijs ook steeds door mijn hoofd hoor. Probeer het nieuws ook zoveel mogelijk hierover te volgen. Heb je de cappuccino ervan ook al gehad? Is mijn favoriete koffie eruit!

  3. ik heb mijn dolce gusto tijdelijk uitgeleend aan een vriendin, maar ik mis hem eigenlijk niet. Misschien verkoop ik hem wel als ze hem teruggeeft binnenkort, of ik ruil hem met iemand πŸ˜€

  4. De dagen verlopen momenteel voor veel mensen niet normaal. Niemand is er gerust in. Hopelijk konden jullie na een chaotische week toch van een fijn weekend genieten.
    Groetjes !

  5. Poeh…kan me voorstellen dat dat even heel spannend was voor je.
    Krijg ook gelijk zin om een potje te badmintonnen, vond het altijd
    heerlijk even voluit meppen naar elkaar. Maar zonder partij
    uiteindelijk is het inderdaad veel minder leuk.

    Wens je een fijne nieuwe week… Liefs!

Laat hier een berichtje achter...

