Een nieuwe lay-out…

Je hebt het misschien al gemerkt (of niet)…
Flavie’s Wereldje zit in een nieuw jasje!

Ik vind het heel leuk om te veranderen… uit te proberen… uit te zoeken wat bij wat past… in de hoop dat de nieuwe lay-out net iets beter is dan de vorige, maar de eeuwige twijfelaar in mij is er ook nog.
Eens ik begin te veranderen begin ik te piekeren en te twijfelen… is het lettertype niet te groot… past die achtergrond wel… is alles wel duidelijk?

Dus bloggertjes…. mijn vraag aan jullie…
Wat vinden jullie fijn of niet fijn aan een blog?
Wat mag zeker niet ontbreken of hoort absoluut niet op een blog?
Wat kan en wat kan niet?

Ik hoor het graag van jullie!
(ps… wat vinden jullie van de huidige lay-out?)
(ik vind het een (beetje) geslaagd)

designer-s-office-flat-illustration_23-2147492101

21 comments

  1. ik vind het gewoon belangrijk dat het vlot wegleest en dat er misschien een leuke tip voor een uitje of een boek in te vinden is. Ik heb ook al heel wat “gemakkelijk” recepten van blogs geplukt alsook sommige lifehacks. Je lay-out vind ik leuk, zacht, en fris

  2. ik vind dat je daar niet téveel moet over nadenken.
    Je moet vooral zelf achter je lay-out staan.
    Wat ik wel belangrijk vind is dat er een mogelijkheid is tot navigeren tussen de logjes, omdat ik vaak achterop blijf in het lezen en dan op sommige blogs meerdere logjes moet lezen. “Vorige” en “volgende” zijn dus handig dan… Gelukkig is dat bij WordPress.com-blogs bijna altijd voorzien, bij eigen lay-outs ontbreekt dat wel eens.

    1. Wat ik belangrijk vind?? Dat je jezelf kan zijn en je ei kwijt kan op je blog. Het is jou stukje internet.
      En maak je vooral niet druk wat anderen ervan vinden. 😘
      Ik lees je graag.

      1. Ha gek.. nu zie ik ze ook. Misschien stond mijn scherm kleiner en zag ik ze daardoor niet? Ofwel was ik niet goed wakker……..

Laat hier een berichtje achter...

