De voorbije week…

De voorbije week…

werd er op maandag een halve dag werkt
we krijgen een dag verlof in de plaats… altijd goed meegenomen

trokken we ’s middags de stad in
aten we voor het eerst Balls & Glory… lekker!!!
werd er geshopt: thee – dipsausje – kousen – bloesje (in solden) – nagellakjes –
een jas voor Zoetie (ook in solden) – neuzekes – enkele kerstcadeautjes…

na enkele uren rondslenteren, was het tijd voor een koffiestop
koffie/thee met een taartje… smaakt altijd

 op woensdag had ik de hele dag het gezelschap van een lieveheersbeestje
en kreeg ik mijn resultaat van het open-boek-examen… geslaagd!!
het beestje bracht mij geluk!

gingen we naar de bib, met maar 2 boeken op mijn lijstje
tot ik in de bib was en mij niet kon bedwingen
dan maar met 5 boeken naar huis

ook werd er deze week
gewerkt – huishouden – gesport
  een bezoekje gebracht bij de onderbuurtjes
en om 14u30 begon ons weekend

lang leve de vrijdag!

17 gedachtes over “De voorbije week…

Laat hier een berichtje achter...

