Deauty… #september

Hairways Professional – Repair Conditoner – 50 ml
Een Belgisch merk haarverzorging met verpakkingen enkel in travel size. Het verzorgt, hydrateert en herstelt elk type haar. Geur: munt.
Mijn haar is voelbaar zachter, de geur daar ben ik minder voor de vinden… ik heb het meer voor frisse bloemachtige geuren.

Dove – Dermaspa –  Summer Revival – 200 ml
Dankzij Dove Summer Revival krijg je zo weer dat zomerse gevoel terug. De body lotion met zelfbruiner zorgt ervoor dat je na enkele dagen een zomers tintje hebt en tegelijkertijd wordt de huid gehydrateerd.
Voor iemand die graag smeert en smeert zoals ik… is dit een geschenk uit de hemel. Het ruikt lekker, smeert heel goed uit, geeft een fris gevoel… enkel de ‘zelfbruiner’, geen idee of dit echt werkt, maar voor mij hoeft dit niet. Een product waar ik heel blij van wordt.

Jane Iredal – Just Kissed Lip and Cheek Stain – 1,5 g
Forever Peach Just Kissed and Cheek Stain is een multifunctionele kleur voor de lippen en de wangen, deze kleur past zich aan de unieke ondertoon van de huid.
Een klein en fijn iets! Als niet make-up dragende vind ik dit toch wel iets hebben… mijn lippen blijven naturel maar toch is er een kleine subtiele verandering te zien.

Lancôme – Advanced Génifique – 7 ml
Deze Advanced Génifique biedt meer dan een goede dag- en nachtcrème. Enkele druppels verdelen over het gelaat en je huidt voelt beschermd, zijdezacht en oogt gladder.
Ik heb dit al eens gebruikt… en het is zo: de huid voelt direct zachter en gladder aan. Ook heb je niet veel nodig voor een goed resultaat… gelukkig maar, want de full size (30 ml) kost € 73,50.

Nuxe – Eau Micellaire – 100 ml
Micellair reinigingswater voor de gevoelige huid: het micellaire water zuivert, reinigt en verzacht tegelijk. Geur: rozeblaadjes
Mijn favoriete product… ik gebruik het al eventjes, dus ik was heel enthousiast toen ik het terugvond in de box. Het reinigt grondig, maakt de huid zachter en het ruikt héél lekker.

Een box waar ik heel blij mee ben, ik kijk al uit naar de volgende!

20151028_134101
9 comments

    1. Het enige dat ik gebruik is mascara en heel af en toe eens oogschaduw. Nochtans vind ik een mooi naturel opgemaakt gezicht heel mooi… maar ik heb geen flauw idee hoe daar aan te beginnen 🙂

Laat hier een berichtje achter...

