Ons weekend…

Na een wekelijkse zaterdag… voetbal – wassen – stofzuigen… gingen we samen met mijn metekindje en haar mama naar de Nacht van de Duisternis in de Bourgoyen.

Om 19u gingen de deuren open en konden we eens een kijkje nemen in het Natuur- en Milieucentrum. Echt een bezoekje waard!
Om 20u begonnen de begeleide wandelingen… er was een kinderwandeling van een uurtje en 2 wandelingen van ongeveer 2 uur. Een uurtje wandelen met de mini-me’s is meer dan voldoende (volgens de ene mini-me… zelfs veel te lang!)

De wandeling stond in het teken van de vleermuis… eerst kregen we uitleg over de vleermuis… en daarna wandelden we een beetje verder in de hoop vleermuizen te zien… en we hadden geluk! Boven ons vlogen er verschillende vleermuizen… de mini-me’s vonden het een hele leuke belevenis. Niet alleen de kleintjes waren onder de indruk… tof om dit eens mee te maken.

Op zondag werden we wakker met een hele mooie zonsopgang… werd er nog wat gewassen… gestreken… gelezen… gespeeld… ging ik ook naar een rommelmarkt hier een beetje verder op… een rommelmarktJE… er stonden maar 5 kraampjes.
Eens thuis kreeg ik zin om zelf te rommelen… en heb ik mijn kleerkast eens onder handen genomen… een volle zak voor spullenhulp!

Onze zondag sloot ik al lezend af… uitgerust en klaar voor een nieuwe werkweek!

12 gedachtes over “Ons weekend…

  1. Ik vind de vleermuizen grot in Pairi Daiza de max. Ik heb ze zelfs maar per ongeluk ontdekt daar. Ik heb trouwens een koppeltje dat elk avond passeert aan de raam gedurende een bepaalde tijd van het jaar. We hebben er eens eentje uit de klauwen van de kat gered en ik denk dat het één van de 2 is die telkens passeert.

    Ik heb je vanmorgen een Liebster Award gegeven op mijn blog. Als je zin hebt, feel free om hem over te nemen.

  2. Leuk om de vleermuizen eens een bezoekje te brengen. Het zijn overigens heel nuttige beestjes waar niemand schrik voor hoeft te hebben.
    Dat weekendje van jullie lijkt mij alweer een toppertje te zijn geweest, Flavie.
    Groetjes !

Laat hier een berichtje achter...

