Ons weekend…

Na de was en de plas trokken we zaterdag onze wandelschoenen nog eens aan om te gaan wandelen rond het Muziekbos in de Vlaamse Ardennen (was veel te lang geleden!).
Een 12 km lange wandeling… op en neer… op kleine wandelpaden… tussen de velden… en dit onder een zonnig zonneke… zalig gewoon! Een deugddoende wandeling (toch was ik stiekem blij dat we terug aan de auto waren 😉 ).

Zondag werd het laatste beetje strijk gedaan… en daarna was er even tijd om te lezen in het zetelke… kan ik zo van genieten! Totale rust… totale zen…
’s Middags kwamen de buurtjes J&A kijken naar het veldrijden en dit met een lekker hapje en drankje…
Na het veldrijden… nog eventjes genieten op ons terrasje met een boek…  beetje tv gekeken en zo ging de zondag voorbij.

Alweer een fijn weekendje… ik kijk al uit naar het volgende!

18 comments

  1. het muziekbos, ik rij er wel eens door als ik ga fietsen, maar een wandeling daar lijkt me ook wel tof. Vooral in de herfst en winter wandel ik meer.
    Ging het om een uitgestippelde wandeling daar, Flavie?

  2. Dat is een flinke wandeling geweest. Heerlijk met het zonnetje erbij!
    Ik begrijp dat wel hoor, als je eenmaal weer in de auto zit, kunnen je benen even rusten.
    Heerlijk luie zondag gehad, daar zijn de zondagen voor he.

    Liefs Onzeweg

  3. Met de buren naar veldrijden kijken? heb ik nooit gedaan en ik weet ook niet of onze buren daar graag naar kijken. We hebben er tien, maar in feite is er toch maar één koppel met wie we gemakkelijk een glas samen drinken. Raar he, dat je je ‘aangetrokken’ voelt door één koppel. De rest is ook wel te pruimen, maar niet voor een hele namiddag denk ik.

    1. J&A zijn hier ook wel de enige buren waar we een hele goede band mee hebben, we gaan wekelijks eens langs… ons oma en opa lachen we soms eens 🙂
      Met de andere buren is het eerder een goeiedag / goeiavond… en meer hoeft dat ook niet voor ons.

Laat hier een berichtje achter...

