#Boektober…

Op Lize’s boekenblog zag ik deze uitdaging passeren… echt iets voor mij!

Heb jij zin om meer te lezen, maar kom je er niet aan toe? Of zou je graag lekker in de leesflow willen komen? In oktober gaan we heel graag met jou de uitdaging aan om meer te lezen dan je nu al doet. Iedereen kan deelnemen aan #Boektober en het is gratis! Wat je nodig hebt? Leesvoer en zin om mee te doen aan deze gezellige reading challenge. Doe je mee? #Boektober

12011162_10208062737033220_4401546820369072833_n
Aangezien dit een beetje onverwachts komt, heb ik nog geen idee welke of hoeveel boeken er zullen gelezen worden… wel liggen er hier al 3 boeken klaar, die ik zo snel mogelijk wil lezen..

Ik ben Pelgrim – Terry Hayes
Zoetie is die momenteel aan het lezen… nog even geduld

Grey – EL James
Ja ja, ik weet het… geen hoogstaande lectuur maar ik moet het gelezen hebben

Het meisje met alle gaven – MR Carey
Een thriller die je naar (het schijnt) moet gelezen hebben

Midden oktober is het weer tijd voor een bib-bezoekje, dus boeken genoeg om te lezen.
Wil je ook mee doen? Bij Dagmar Valerie vind je meer info.20150930_172454

11 comments

Laat hier een berichtje achter...

