Het is jullie misschien opgevallen… of niet…

Dat het hier eventjes stiller geweest is dan anders…

Het begin van het nieuwe schooljaar met het nodige (soms vele) huiswerk… de wekelijkse voetbaltrainingen… de wekelijkse voetbalwedstrijden… het huishouden… sporten… fulltime werken… het werd mij allemaal wat te veel!

Ook werd ik ziekjes… verstopte sinussen… snotterdesnot… hoofdpijn… keelpijn…
Op het moment dat ik precies beter was… was het daar terug… ik heb mij 14 dagen echt ellendig gevoeld.

Vandaag werd ik voor het eerst sinds lange tijd wakker met een uitgeslapen gevoel… geen hoofdpijn meer… maar vol levenslust!

En ondanks mijn herfstdipje… heb ik toch kunnen genieten van de afgelopen weken… er werd gewandeld/gesport… lekker gegeten… een weekendje weg… veel gelezen… en is de goesting terug om te bloggen… I’m back 😉 .

15 comments

Laat hier een berichtje achter...

