Het nieuwe schooljaar…

Eindelijk was het zo ver… de eerste schooldag van het nieuwe schooljaar…
Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn… ik moest naar een verplichte infosessie voor het werk naar Brussel, gelukkig was Zoetie er om de mini-me’s op tijd naar school te brengen (ze waren zelfs de eerste op school… goed op tijd!).
Zonder al te veel zenuwen waren de mini-me’s er volledig klaar voor! Eindelijk zagen ze al hun vriendjes terug.

De ene mini-me doet zijn jaartje nog eens over… in een nieuw klasje bij een nieuwe juf. Vanaf dag 1 al nieuwe vriendjes gemaakt en complimenten gekregen van de juf… van een goede start gesproken…

De andere mini-me gaat naar het 5e  leerjaar… en hij is volledig in de ban van Frans. Volgens hem gaan we binnen 2 maand geheimen kunnen vertellen in het Frans die zijn broer niet zal verstaan (hij vindt dit echt de max!)… ik ben al benieuwd naar die geheimen… 😉

Een nieuw schooljaar…
Hopelijk wordt het een leerrijk jaar… eentje zonder al te veel zorgen…

12 gedachtes over “Het nieuwe schooljaar…

Laat hier een berichtje achter...

