Een hele tijd geleden werd ik genomineerd door Carrie om The Quote Tag in te vullen… hier zijn (eindelijk!!) de antwoorden…

The power of imagination makes us infinite – John Muir
Wat is de vreemdste droom die je ooit hebt gehad?
Ik weet het eigenlijk niet goed… ik zal er zeker gehad hebben, maar ik onthou zelden een droom…

Nothing is worth more than this day – Johann Wolfgang von Goethe
Wat was je favoriete moment van vandaag?
In het weekend en op vakantiedagen… zeker en vast de ochtenden… op het gemakje opstaan… samen ontbijten… beetje luieren in de zetel… alles op het gemakje… niets moet… alles kan… alles mag…

Success is often the result of taking a misstep in the right direction – Al Bernstein
Wat is je grootste blunder van de afgelopen tijd?
Het over iemand (onze baas zijne baas) hebben, niet slecht bedoeld maar heel luid de naam zeggen om dan achter de hoek de persoon te zien staan… het was toch even schrikken… een vervelend moment. Dan maar aan de persoon zelf gevraagd hoe het zat… hij stond daar nu toch ;-).

In the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years – Abraham Lincoln
Als je zelf een leeftijd mocht kiezen, hoe oud zou je dan willen zijn?
Mijn huidige leeftijd 33… na een woelige periode is alles goed gekomen… gelukkig met alles wat ik heb… fijn gezinnetje – vele fijne momenten – voel mij veel beter in mijn vel…

Fantasy is a way of looking at life through the wrong end of a telescope, and that enables you to laugh at life’s realities – Dr. Seuss
In welk sprookje zou je mee willen spelen?
Als kind was ik grote fan van Ariël de zeemeermin (nochtans zwem ik absoluut niet graag!)…

If one cannot enjoy reading a book over and over again, there is no use in reading it at all – Oscar Wilde
Welk boek heb je het vaakst herlezen?
Ik lees (meestal toch) ieder boek maar 1 keer… dus geen één.

Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen
Wat zijn volgens jou onmisbare ingrediënten voor een feestje?
Een lekker hapje… een fris drankje… goeie muziek en vooral goed gezelschap!

Sunset is still my favorite color, and rainbow is second – Mattie Stepanek
Wat is je favoriete kleur als je NIET uit de standaard kleuren mag kiezen?
Qua kledij zie ik heel graag… appelblauwzeegroen.
9546-124_1Op mijn nageltjes zie ik graag… oud roze.
downloadQua interieur zie ik graag… een olijfkleurige muur (is bij ons nu zo, maar moet dringend herschilderd worden).
ral7002-150x120

Fill your paper with the breathings of your heart – William Wordsworth
Op welk artikel dat je de afgelopen tijd hebt geschreven ben je het meest trots?
Het artikel ‘Persoonlijk‘… ik heb al die jaren rond gelopen in de knoop met mezelf… zo blij dat ik er eindelijk van verlost ben!

Music in the soul can be heard by the universe – Lao Tzu
Welk liedje heb je als laatst geluisterd?
Geen flauw idee… een of ander liedje op de radio op het werk of in de auto…

One that would have the fruit must climb the tree – Thomas Fullers
Voor welk eten mag je ‘s nachts wakker worden gemaakt?
Euhm… als ik slaap blijf ik liever slapen… en wakker worden en eten… dat gaat toch niet. Eens ik bekomen ben… eet ik wel graag een boke met choco of crunch speculoospasta en een koffietje… dat kan zo smaken!

You’re never fully dressed without a smile
Wat maakte je voor het laatst aan het (glim)lachen?
Dat kan zoveel zijn… wellicht een knuffel van de mini-me’s of een lieve blik van Zoetie… er is zoveel gaande rondom mij die mij gelukkig maakt… die mij doet glimlachen.

Always do what you’re afraid to do – Ralph Waldo Emerson
Wanneer stapte je voor het laatst uit je comfortzone?
De moment dat ik plots alleen in de les de fatburning stond… Ik ben jaren naar de fitness geweest… sporten op mijn eentje, geen groep-gedoe… tot ik iets anders zocht (geen tijd om naar de fitness te gaan). Een vriendin stelde de fatburning voor… een groep vrouwen die staan te springen, te zuchten en te puffen… pfff… niks voor mij! Ik ben graag (of meestal toch) op mijn eentje… De eerste lessen samen vond ik super!! Tot ik er eens alleen stond, ze had niks laten weten… oh nee hé!!! Na een onwennig gevoel… begon de les… die natuurlijk even leuk was… daarna ben ik nog vele lessen alleen geweest, iedere keer met een onwennig gevoel… maar ik ben toch geweest 🙂 !

Time you enjoy wasting is not wasted time – John Lennon
Als je nu een extra uur zou krijgen, wat zou je daar dan mee doen?
Genieten van een extra uurtje vakantie samen met mijn mini-me’s en Zoetie… in het zonnetje… op een gezellig plekje strand… of in een bos… samen met z’n allen genieten.

The world is a book and those who do not travel, read only one page – St. Augustine
Waar zou je ooit nog graag heen reizen?
Op 1 staat zeker Australië en Nieuw-Zeeland… Maar er zijn nog zovele plekken waar ik ooit zeker naartoe wil gaan: Noorwegen – Zweden – Denemarken – Italië – Portugal – Amerika – Groenland… Er zijn zovele mooie plekken in de wereld…

Degene die zich geroepen voelen… vul hem in! 🙂

