instagram_logo__transparent_background__by_instahack-d8e94oc
Hier en daar zag ik de Instagram Tag passeren… een leuk iets!
Ook al ben ik nog niet zo lang actief op Instagram, toch vond ik het leuk om in te vullen.


Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Een foto vanop ons balkon in het zonnetje, tussen de bloemetjes met een goed boek… mijn favoriete bezigheid… kan ik zo van genieten!
IMG_20150711_105726

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?
Gekregen van Zoetie… toen hij een weekend naar Keulen was… als liefhebber van lieveheersbeestjes… een heel leuk cadeautje.
Screenshot_2015-07-11-07-39-42
Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Hier waren we op weg naar Utrecht… een superleuk weekend!Screenshot_2015-07-11-07-53-13

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
Zeker en vast Sicilië!! Wat een magische plek… Screenshot_2015-07-11-07-53-49

Wat is het állerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?
Dit is een foto na onze citytrip naar Barcelona… niks lekkerder dan een Belgisch pakje friet…Screenshot_2015-07-11-07-53-22

Welke foto kreeg meeste likes?
Op nummer 1 met 14 likes (kan missschien wel beter… maar toch ben ik content) een foto tijdens de paasvakantie (weekje Centerpacs).
Screenshot_2015-07-11-08-04-09

Wat is de allerleukste foto die je maakte van een (huis)dier?
Ik heb er maar eentje… van Filou de poes. Jammer genoeg is ze tragisch om het leven gekomen (doodgebeten door losgebroken honden)… ik mis ze nog elke dag…Screenshot_2015-07-11-08-01-56

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Ik gebruik ze willekeurig door elkaar, dus ik zou het niet weten.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
Geen idee…

Vind je dit ook een leuke tag? Voel je vrij en vul hem ook in!

