De voorbije week…

Het was alweer een weekje die heel snel voorbij gegaan is…

Deze week werd er ook veel gelezen (3 boeken uitgelezen)… ik kan het niet laten… van zodra de zon schijnt, hop naar buiten met een goed boek… dit is voor mij echt genieten… tussen de bloemetjes en de bijtjes!

Het enige dat minder leuk is, zijn de pollen in de lucht… op woensdag kon ik het echt niet meer houden, dan maar een pilletje genomen.
Deze week heb ik ook eens tijd genomen om een aantal blogjes te lezen… er stonden 200 blogjes klaar om gelezen te worden… bij deze ben ik bijna weer up to date.
Deze week werd er weer meer fruit gegeten… maar ook ijsjes… zeg nu zelf, bij zo’n warme temperaturen smaakt dit toch.
Deze week kreeg ik een verrassend briefje op mijn bureau van Zoetie… op tijd en stond laat ik jullie weten wat goed is om te weten… raden mag natuurlijk ook ;-).

Vrijdag besloot ik een halve dag te werken (tot kwart voor 11) om op tijd thuis te zijn om van alles en nog wat te doen (badkamer poetsen – stofzuigen – dweilen – strijken…) zodat we zaterdag (vandaag dus) met een gerust hart konden opstaan en rustig onze valiezen kunnen maken want wij vertrekken deze middag naar Sicilië…
Gisteren samen onze planning gemaakt… we gaan met een Fiat 500 rondtoeren langs de kust en de verschillende idyllische dorpjes bezoeken… och wat kijk ik er naar uit! Fijn weekend!

11 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Veel plezier in Sicilië. Mijn ouders waren er een ruime maand geleden. Ze vonden het prachtig, maar het verkeer was een drama. En als mijn vader, meer dan 40 jaar chauffeur geweest en niet snel onder de indruk van verkeer, dat zegt, dan moet het wel heel erg zijn.

Laat hier een berichtje achter...

