De voorbije week…

De voorbije week…

waren er maar 4 werkdagen
jeej 🙂

zagen we een ballon passeren
altijd leuk om te zien en eens te zwaaien natuurlijk

hadden we een drukke woensdagmiddag
familiebezoek – kapper – badminton

werd er weer volop gelezen in het zonnetje
de mini-me’s voor school – ik voor het plezier

zag ik hier en daar een nieuw bloemetje
ik kan niet wachten tot ze allen in bloei staan

was het ineens vrijdag
na een drukke dag (week) op het werk… een welgekomen weekend

Fijn weekend!

17 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Genietend aan het lezen op het balkon in de zon, hoe leuk kan het leven zijn.
    Bloemetje ziet er schitterend uit.
    @ Mocht je kortingbonnetje wensen voor Zalando dan stuur ik je code door. Prettig weekend.

    1. Schijn bedriegt… ik heb dagen lopen zagen… komaan jongens, lezen! En het was echt van moeten voor hun boekbespreking… na veel zagen en klagen is hun boek toch uit geraakt, oef!!

  2. De tijd vliegt en ik moet plots aan ‘den Titten’ denken van de ‘Filosoof van Hagem’ (Jef Scheirs).
    Iedere morgen zei ‘den Titten’: ‘God schept den dag, en den Titten komt langs de voordeur’, of zo iets…

  3. het was mijn laatste werkweekje waarin een vakantiedag zat. Vanaf nu tot het verlof hele weken werken hé…
    Altijd goed als je ballons ziet vliegen, betekent goed weer!

Laat hier een berichtje achter...

