Ons weekend…

Vrijdag zijn we gaan eten bij Pure Daphné. Niet wetende wat we konden verwachten, werden we aangenaam verrast… Zoetie had kroketten met breydelham gekozen en ik met geitenkaas… super lekker! Een echte aanrader… ons zien ze zeker nog eens terug.

Zaterdag gingen we naar het Waasland Shoppingcenter… wat een overrompeling op de parking (!!), gelukkig viel het goed mee in de winkels.
De buit: nieuwe schoenen (via de Libelle-bon), spulletjes uit het Kruidvat met ferme korting (Mexx – Nivea allebei €10 korting), nieuwe zonnebril voor mini-me, prulletjes uit de Hema (kousjes-hemdje-geurstokjes-koekjes).
En hetgeen waarvoor we gingen… nieuwe hemdjes voor de mini-me’s… niet gevonden! Veel gezien maar niet mijn goesting… dan maar geen hemdjes… volgende keer beter.

Zaterdagochtend werden we wakker en daar lagen ze… verse koffiekoeken, gebracht door onze buurman… als dat geen luxe is 🙂 (hij mag dat nog doen!).
Ook gingen we eens langs bij de buurtjes J&A die terug kwamen van hun reisje naar Spanje met een klein cadeautje… een mooi schaaltje.
Ik heb er nog eens werk van gemaakt om iemand te verrassen… het pakketje gaat zo vlug mogelijk de post op… wellicht volgende week (als ik een postpunt passeer).
Qua weer viel het zondag heel goed mee… we hebben een wandeling gedaan van 7,8 km en nog wat genoten op ons terrasje van het zonnetje.

Alweer een fijn weekend!

12 comments

  1. lekkere adresjes weet ik altijd op prijs te stellen… 😉
    Zondag was het inderdaad wel fijn toeven (in het zonnetje), maar het blijft toch frisjes

Laat hier een berichtje achter...

