De voorbije week…

Wat een zonnig begin van de week… vooral woensdagmiddag hebben wij er van kunnen genieten… de hele middag lezen op ons balkon terwijl één van de mini-me’s speelde met de auto’s (een zwaar accident met gewonden, de politie, een verpleegster… daarna in de rechtbank… het was echt grappig om hem te horen spelen… wat een fantasie!). 

Ook werd er gelopen, deze keer met de 2 mini-me’s… niet aan te raden!! Het was allemaal heel plezant, tot er ene niet mee kon. Vanaf nu loop ik alleen…

Op woensdag zijn we gaan badmintonnen, door een verkeerde boeking hebben we niet tegen elkaar gespeeld, maar tegen 2 andere dames. Het was leuk om te beginnen met een rustig spelletje (toch hebben mijn spieren het geweten). Ik kijk al uit naar volgende week.

Deze week kreeg ik ook een roosje van Zoetie… zo iets kleins maar o zo fijn!
Dankzij Schone Vader en Schone Moeder hebben we nu ook bloemetjes op ons balkon aan de voorzijde… hopelijk hebben we er de hele zomer geniet van.

Donderdag, een vrij dagje… jammer genoeg niet eentje met veel zon… maar toch zijn we een toerke gaan wandelen, een beetje frisse lucht opsnuiven…

Vrijdag was het veel minder… vroeg mijn bedje uit om te gaan werken… niet leuk! Het was maar een kort dagje (van 7u tot 10u30) maar toch… ik heb de mini-me’s even alleen moeten laten, wat ik niet graag doe. En zoals verwacht zijn ze alle 2 heel flink geweest. Kleine jongens worden grote jongens…

11 comments

  1. Heerlijk zeg 🙂 En meis hardlopen moet je echt alleen doen, dan is het ook echt even een momentje voor jezelf en dat mag best als drukke moeder 🙂

Laat hier een berichtje achter...

