De voorbije week…

…hadden we een weekje vakantie!
En dit weekje verlof was meer dan welkom!
Eventjes weg van alles… de wekelijkse sleur… en gewoon genieten!

Een weekje quality time samen hadden we wel verdiend na al die drukke weken… 
de mini-me’s 3x per week op het veld + school
Zoetie op de fiets – weken trainen voor de RVV

en Flavie, her en der en overal!

Ons weekje Center Parcs de Vossemeren…
genoten van het samen zijn
in het zonnetje met een goed boek
uitslapen

 waterfietsen
mini-golf
de mini-me’s waren zelfs even geheime agenten

naar de kinderboerderij
en natuurlijk veel gezwommen wat de mini-me’s heel leuk vonden.
Met als leuk extraatje voor een lieveheersbeestje-liefhebber als ik… moesten we het nummer 8 volgen om tot bij ons huisje te geraken. 
Hoe toevallig kan het zijn 🙂

We hadden een fantastisch week samen…
…veel leuke momenten
…veel tijd voor elkaar
..heel mooi zonnig weer
…een weekje, veel te vlug voorbij maar we hebben er van genoten!

PANO_20150415_145030

19 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Oh wat heerlijk een weekje vakantie! Ik moet nog door tot juli.. Wat een leuke foto’s van de 2 mannen!
    ik heb je getagd 🙂 Als je een berichtje wil met alleen alle vragen op een rij, let me know 😉 Hoop dat je ‘m invult

Laat hier een berichtje achter...

