Readathon…

rat-logo
Vandaag start er  weer een nieuwe readathon (van 6/04 tot 12/04).
De vorige sessie heb ik gemist maar deze keer doe ik zeker mee!

De te lezen boeken…

Vier plus één – Jojo Moyes // Bericht uit Parijs – Guillaume Musso
Sinds ik het boek ‘Voor jou’ van Jojo Moyes gelezen heb, ben ik benieuwd naar meer van deze schrijfster… een boek waar ik heel erg naar uitkijk.
‘Bericht uit Parijs’ staat al een tijdje op mijn verlanglijstje en was aanwezig in de bib (eindelijk de kans om het te lezen).

Ze is zoek – Emma Healy // Vals Alarm – Marelle Boersma
2 thrillers die via recensies op andere blogjes op mijn verlanglijstje gekomen zijn.
En mijn favoriete genre… een makkie 😉

2 romans en 2 thrillers om te lezen met een totaal van 1335 blz.
Deze keer leg ik mij geen ‘te-lezen-blz-per-dag’ op, maar ga ik genieten van het lezen… van het vele lezen… zoals altijd 🙂

16 gedachtes over “Readathon…

  1. Die thrillers zou ik zo wel uit hebben, dit is ook mijn favoriete genre. Maar of dat verplicht lezen iets voor mij is dat weet ik niet hoewel ik wel graag lees. Ik wens je er succes mee.

Laat hier een berichtje achter...

