Ons weekend…

Op zaterdag werd er weer een wedstrijdje gespeeld maar eerst waren er koffiekoeken voor de grootouders (naar het schijnt heel lekkere!). Na een spannende wedstrijd was de stand 6-4… gewonnen! De mini-me’s en hun ploegje hebben dat goed gedaan.

Na de wedstrijd wilden de mini-me’s zo vlug mogelijk naar de speelgoedwinkel… de nieuwe collectie van Lego Ninjago lag in de winkel!! Met nog wat verjaardagscentjes op zak, richting de winkel… alle 2 een hele grote leuke doos… en dan vlug naar huis…

’s Avonds had ik afgesproken met vriendin B om te gaan eten bij de Italiaan – Ristorante da Mauro. Het was veel te lang geleden dat we elkaar gezien hadden. En zoals iedere keer was het een heel gezellige avond… met lekker eten, leuk gezelschap en veel te veel om over te babbelen.

Zondag was een koude dag en we hebben het geweten… eerst ging de ene mini-me naar de keepertraining en de andere wou gaan zwemmen.
Daarna reden we richting Schone Vader en Schone Moeder om na het lekkere eten, naar de carnavalstoet te gaan kijken.
Eerst kwam er een reclamestoet langs… dat wil zeggen… er werden lolly’s en snoepjes gegooid (gelukkig geen gewonden… want dat kan hard aankomen zo’n snoepje) en kregen we enkele stylo’s + aansteker.

Daarna was het aan de carnavalstoet… die we niet helemaal uitgekeken hebben, het werd alsmaar later en later en we gingen ook nog naar de kermis. Geen eendjes meer vissen, maar zoals de grote jongens schieten aan het schietkraam en op de botsauto’s natuurlijk (ik heb er geen foto’s van… ik had het veel te koud om mijn handschoenen uit te doen).

Eens thuis… gingen de mini-me’s in een warm badje om een beetje op te warmen, keken we nog gezellig tv, las ik een boek uit… en gingen we voldaan ons bedje in. Een geslaagd weekend!

14 comments

Laat hier een berichtje achter...

