Ons weekend…

Wat hebben we kunnen genieten van het zonnetje dit weekend. Een mens fleurt daar toch direct van op hé!
Zaterdagmiddag werden we verwacht bij Zoetie’s pepe voor een stukje taart met koffie ter gelegenheid van Zoetie’s tantes verjaardag. Whiiii… weer taart!
’s Avonds hadden we afgesproken met ons bendeke om te gaan uiteten… de bedoeling was om eens naar Boem Patat te gaan (we proberen elke keer iets anders te gaan eten). Bleek dat ze gesloten waren omdat ze opzoek zijn naar een andere vestiging… jammer! Bij gebrek aan tijd om te reserveren gingen we naar Patrick Foley’s – Irish Bar. Niet mijn eerste keus, maar heel verrassend lekker! Het leuke was dat je na het eten rustig kon blijven zitten om nog iets te drinken, zonder dat je weggejaagd werd.
Nadat het eten een beetje gezakt was, had ik nog een klein beetje plaats voor een stukje chocoladetaart… die een beetje tegenviel… de vulling was chocomousse… Had ik chocomousse gewild dan had ik chocomousse gekozen, maar toch vond ik ze lekker.

Zondagochtend reden we richting Sluis… wat een stralende dag! Hoewel het nog niet zo laat was, merkte je de drukte in het stadje. Iedereen wou profiteren van het zonnetje… en dat ze groot gelijk hadden! Na het shoppen dronken we nog een heerlijk tasje thee om dan terug te keren richting ons apptje.
Eens thuis namen we onze kampeerstoelen om te genieten van het lezen onder een stralend zonnetje… wat heb ik daar naar uitgekeken! Nog meer van dat aub!

Na het lezen wandelden we hier nog een toerke in de buur… de ideale afsluiter!20150308_154341_Pano

16 gedachtes over “Ons weekend…

    1. Ik probeer altijd een beetje plaats te houden voor een dessertje… maar deze keer had ik mij ook te vol gegeten, maar na een uurke was er terug een beetje plaats. Ik heb het wel gedeeld met Zoetie want helemaal kreeg ik dit zeker niet op 🙂

      1. Ik eet mij altijd al vol vóórdat het hoofdgerecht moet komen. Die stokbroodjes met kruidenboter kan ik nooit weerstaan, haha!
        Oja, een toetje delen is wel slim! 🙂

  1. Ziet er weer zo lekker uit, Flavie ! Even naar het buitenland, ook altijd leuk, en een wandelingetje in de buurt… Wat kan een mens meer verlangen… ?!
    Lie(f)s.

  2. mooi weekendje!
    Eten in Gent deden wij eigenlijk nog niet zo vaak, maar ik ben ervan overtuigd dat er genoeg gezellige en lekkere zaken zijn daar.
    Je hebt nogal wat taart naar binnen hé, dat zal weer sporten worden… 🙂

Laat hier een berichtje achter...

