Ruilen…

Een tijdje geleden kwam ik op een blogpost terecht over ruilen op het blogje van Nummer 44. Zelfgemaakte spulletjes ruilen… heel leuk natuurlijk… maar ik ben niet zo creatief, wat nu? Ik heb vele papierwaren spulletjes, dus ik dacht… ik waag mijn kans! Direct kreeg ik een antwoord terug met enkele vraagjes. Na een paar mails kreeg ik al een eerste foto met 3 ringen. De rode ring en de appelblauwzeegroene vond ik heel mooi, enkel de 3e was niet zo mijn ding. Enkele dagen later kreeg ik een aantal foto’s met andere mooie ringen… de ring met de klaproos viel mij direct op en heb ik ook gekozen. Zelf had ik een pakketje samengesteld (notebook – maskingtape – postkaarten – balpen). Ik had mijn best gedaan om alles afzonderlijk in te pakken… wat het uitpakken leuker maakt. Maandag gingen onze pakketjes samen op de post… spannend!  Eens thuis lag de speciale envelop op mij te wachten. Ik had de ringen al gezien op foto, maar in het echt is het toch net iets anders… wauw… ik vind ze prachtig! Ik ben heel blij te lezen dat ik Nummer 44 een heel groot plezier gedaan heb met de geruilde spulletjes (ik vond het een niet zo gemakkelijke opdracht maar blij dat het mij toch gelukt is!). Mijn eerste ruil was een waar succes! Bedankt voor de ruil! Mochten er bloggertjes zijn die ook willen ruilen… Ik hoor het graag!

16 gedachtes over “Ruilen…

  1. Wat leuk!!! Ik ben ook niet erg creatief, ik haak wel maar om nu een heel lappendeken op de post te doen, dat is wat overdreven zeker? 😉 Maar alleszins een superleuk initiatief.

Laat hier een berichtje achter...

