Ons weekend…

Vrijdag om 14u was ik riebedebie… pc afgesloten, lichtjes uit… bye bye collega’s… er heeft er hier eentje een weekje verlof…. whiii!

Eerst nog boodschapjes gedaan, de mini-me’s gaan halen onder een stralend zonnetje en dan richting ons apptje, voor een rustige avond waarin ik uiteindelijk toch mijn boek uitgekregen heb (yes!).

Zaterdag wakker geworden na alweer een onrustige nacht (wat is dat toch?!).
We waren al vroeg op pad, want er moest gevoetbald worden. Terwijl de mini-me’s zich aan het opwarmen waren, kon ik mij een beetje opwarmen in de kantine en een beetje tot rust komen. Een thee, een nieuw boek om te lezen… hoe raar het ook klinkt, want ja in een kantine ben je nooit alleen… heb ik toch even genoten van een beetje me-time.
Daarna richting Schone Moeder die gezorgd had voor het eten… frietjes met stoofvlees en een heel toepasselijk dessertje.

Zaterdag was het ook Valentijn… hier wordt dit niet echt ‘gevierd’… we hebben elkaar elke dag lief. Maar toch kon ik het niet laten om iets te kopen voor Zoetie. Ik ben zo blij met mijn Pandora armband (die toch niet goedkoop is!) dat hij wel eens een extraatje verdiend.
Heel toevallig vond ik een harten theebuidel… daar hoort natuurlijk ook een kopje bij.

20150217_144408

Zaterdagavond gingen we nog eens langs bij onze buurtjes J&A, waar we weer hartelijk ontvangen werden met een hapje en drankje… zoals J zegt: we hebben het zo getroffen met onze buurtjes, dat we ze moeten soigneren… Het is echt heel fijn om zo’n buren te hebben!

Zondag wakker geworden na een goede nachtrust… niet te geloven!
Eindelijk eens een nachtje doorgeslapen (of zat de cava van J er voor iets tussen?). Wat het ook was… het heeft mij deugd gedaan. Na een rustige ochtend, trokken we er ’s middags op uit richting Eeklo…

Een fijn weekend, een fijn begin van een weekje vakantie!

15 comments

  1. Eeklo… daar heb ik jaren achter elkaar naartoe gereisd in mijn middelbare schooltijd. De stad ken ik ondertussen al lang niet meer denk ik. Ik wist namelijk niet dat ze daar aan veldrijden doen? Wel de ideale plaats ervoor!

    Klinkt als een fijn weekend hoor!

Laat hier een berichtje achter...

