Ons weekend…

Ons weekend begon op vrijdag om 14u… maar voor we naar huis gingen… eerst langs de Pandora-winkel. Ik was zelfs een beetje zenuwachtig… ik kan soms zo moeilijk kiezen.

Eens in de winkel, eerst en vooral mijn jas uitgedaan en het kiezen kon beginnen.

Dit wil ik eens zien… euhm, nee… dan toch maar dit bedeltje… of nee, dit…
Op een gegeven moment stond er een klant in de winkel die een bedeltje wou kopen… ik had zoiets van, ja help die mevrouw maar… dan kan ik op mijn gemakje verder kijken. Zo gezegd, zo gedaan!  Samen met Zoetie heb ik dan toch de perfecte armband samengesteld, gekozen.

Na mijn Pandora-avontuur gingen we nog eens naar de Decathlon om warme sokken voor Zoetie. Die is aan het trainen om De Ronde Van Vlaanderen te rijden… en hij heeft last van koude voeten, dus laat ons hopen dat de sokken de oplossing zijn (andere tips tegen koude voeten zijn trouwens welkom!).

Op zaterdag de wekelijkse huishoudelijke klusjes (wassen, stofzuigen, poetsen…) en na het poetsen… me-time… een koekje, koffietje en wat tv programma’s bekijken.
’s Avonds naar de ploegvoorstelling van DMC Cyclingteam. Er werd lekker gegeten, de renners werden er voorgesteld en na het trekken van de tombola (geen prijs… jammer!) gingen we naar huis. Het was een gezellige avond.

Zondag werden we wakker rond kwart over 9… helemaal uit mijn ritme! Dus werd het een luie zondag… hangen voor tv, beetje gelezen, blogjes bekeken, thee met een dessertje, nog meer hangen voor tv… ik had zelfs geen zin in een wandeltoerke hier in de buurt (shame on me).
’s Avonds ging Zoetie gaan karten… dus werd de zondag afgesloten met nog meer tv kijken (het is jaren geleden dat ik zoveel uren tv gekeken heb).

13 gedachtes over “Ons weekend…

Laat hier een berichtje achter...

