Ons weekend….

Ons weekend…

Zaterdag stond volledig in het teken van ons verjaardagsfeestje!
Februari = verjaardagsmaand
Mini-me’s jarig op 02/02 – Flavie jarig op 04/02 – Zoetie jarig op 20/02
(peter van Zoetie jarig op 03/02 – Schone Vader jarig op 05/02)

Allemaal lekkernijen…
eclairs, cakejes (natuur -versiert door M&N-, appeltjes, chocolade),
kriekentaart, franigpannetaart, chocomousse…
Met als afsluiter… hot dogs!
Het was een geslaagd feestje!

Zondag waren we uitgenodigd door Zoetie’s peter voor zijn pensioenetentje.
We mochten zelf kiezen wat we aten als voor- en hoofdgerecht.
Ik koos de scampi’s als voorgerecht en het varkenshaasje als hoofdgerecht.
Gelukkig had ik nog een klein beetje plaats voor het dessert ;-).

13 comments

  1. Jeetje, zoveel verjaardagen op een rij ! Ik zou zeggen, aan allen die jarig waren proficiat. Aan allen die straks jarig zullen zijn, ook proficiat. Lekker veel zoetigheden en een fantastisch pensieonetentje, zo kan het weekend niet meer stuk.
    Voor morgen wens ik jou alvast een schitterende verjaardag toe.

Laat hier een berichtje achter...

