De voorbije week…

De voorbije week…

Werd er gesport op maandag… extra verstevigingsoefeningen…
Amai, ik heb het de dagen nadien goed gevoeld.

Gingen we op dinsdag naar de bib… one of my favorite places!
En weer kon ik het niet laten, een stapel boeken mee te nemen.

Woensdag ben ik begonnen aan het dunste boekje ‘De Weduwnaar’ van Kluun,
en ik heb het op één avond uitgelezen.
Net zoals zijn eerst boek ‘Komt een vrouw bij de dokter’ (boek en film – heel aangrijpend),
heel emotioneel, ontroerend en grappig.

Donderdagavond gingen we richting het Lichtfestival.
Hetgeen we ervan gezien hebben was heel mooi,
maar er was heel veel volk en te koud! (Oh mijn handjes en voeten… bbrrrr!)
Ongeveer iets over halfweg gingen we richting een caféétje om eens goed op te warmen
en dan richting ons apptje (gelukkig, want het is nog fel beginnen regenen – zelfs beetje sneeuwen).

Vrijdag kwam vriendinnetje E even langs om ons reisje van deze zomer te boeken.
We hebben gezocht, gevonden en geboekt…
Een weekje in het zuiden van Frankrijk… I love it!

23 comments

  1. een goed gevulde week Flavie..
    zelf ben ik gisteren naar Gent geweest en het weer viel al bij al wel mee, het was er wel bijzonder druk..

    julli vakantievooruitzichten zien er prima uit

    prettig weekend

  2. ‘Komt een vrouw bij de dokter’ heb ik ook zo in één teug uitgelezen. Gehuild heb ik toen de laatste bladzijde omgeslagen werd… ‘Weduwnaar’ ligt hier al een tijdje op mijn boekenkast te wachten…

  3. De bibliotheek, is een van de eerste plekken dat ze je zullen zoeken wanneer er een opsporingsbericht uitgaat bij vermissing van je, en goede kans dat ze je daar dan vinden.
    En is het niet de bedoeling dat na de verstevigingsoefeningen, je stevig bent en minder flexibel 😉 In elk geval het hele weekend om weer bij te komen.

      1. Aaah ik dacht al dat ik het kende, mijn broertje en ik gingen 5 jaar geleden naar Parc Du Verdon (aanrader) en zijn daar langs gereden 🙂

      2. Is een aanrader, super mooie plek zeker het stuwmeer. Zelf broodjes meenemen en lekker met je beentjes over de rand van een muurtje in de zon van het uitzicht genieten 🙂

  4. dat lichtfestival leek me wel de moeite, is Gent sowieso al… 😉
    Frankrijk moeten wij zowat nog ontginnen, ziet er goed uit daar. Vakantiehuisje voor een week gehuurd?

  5. Ik ben zelf wel in Gent geweest dit weekend maar ik heb niet kunnen genieten van het Lichtfestival. Onze agenda zat ongelofelijk vol met heel veel andere leuke dingen.

    Oh, een vakantie naar het zuiden van Frankrijk: klinkt geweldig! Ik wens je veel voorpret!

  6. Aaaargh hoe mensen er in slagen om op 1 avondje tijd hun vakantie te boeken… ik tob daar weken over en in het geval van de zomervakantie nu al bijna 3 maanden… Ik word soms zot van mezelf 🙂

Laat hier een berichtje achter...

