‘Pay it Forward’ initiatief…

Na al de vreselijke gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden en nog steeds plaatsvinden, heeft de aarde zo veel mogelijke positiviteit nodig.
Ik presenteer het ‘Pay it Forward’ initiatief, de eerste 5 mensen die op deze status reageren met ‘Ik doe mee’ krijgen dit kalenderjaar, op een onverwachts moment, een verrassing van mij. Het kan van alles zijn, een boek, een kaartje, iets zelfgemaakt, gewoon een verrassing! Het zal totaal onverwachts komen, zonder waarschuwing, en wanneer ik in de stemming ben of iets vind waarvan ik denk dat ik je er blij mee kan maken.
De eerste 5 mensen die reageren op deze status met; ‘Ik doe mee’, doen mee. De 5 mensen die mee doen, moeten hetzelfde doen als ik nu doe. Ze krijgen alle 5 van mij een berichtje met deze tekst, zodat ze die kunnen kopiëren en plakken op hun eigen tijdlijn (niet delen!). Zo vormen we een web van connectie en vriendelijkheid.
Laten we meer liefdevolle en aardige dingen doen voor elkaar in 2015.
Alleen al om elkaar te laten lachen, en te laten weten dat we aan elkaar denken.
Zo maken we samen van 2015 een, liefdevol en positief jaar!!
ab78a89e4bdd76d6d09f8f9442be7622

Toen ik dit las op Facebook had ik direct zoiets van:
“Ja, ik doe mee!”
Zo, bloggertjes… willen jullie mee doen aan dit initiatief… laat jullie horen, post dit bericht op je blogje…
en laat jullie verrassen :).

 

4 comments

Laat hier een berichtje achter...

