Gelezen in december…

books_and_snow4_by_justkirav1_large

Dankzij de Read-a-thon werd er in december véél gelezen!
Goed voor een totaal van 7 boeken – 2525 blz.

De Perfecte Leugen – Emily Barr
Een vlot lezende thriller, maar echt spannend vond ik het niet… een leuk boekje voor tussendoor.19

Kind 44 – Tom Rob Smith
Amai, wat een goed boek! Een boek vol spanning en geschiedenis, dat heel vlot leest en heel goed in elkaar zit. Een aanrader!

Kolyma – Tom Rob Smith
Ik heb het iets minder graag gelezen dan ‘Kind 44’ omdat het meer politiek gericht was, maar toch een goed boek.

Schilder van stilte – Georgina Harding
Om één of andere reden stond dit boekje op mijn leeslijstje… geen idee waarom, maar ik ben blij dat ik het gelezen heb. Ik vond het een heel aangenaam verrassende roman.
Een roman over liefde, verlies maar vooral over hoop.

Zo was het in Mauthausen – Deel 1 – Ludo Vaneck
Net zoals de andere delen… vele verschrikkingen die gebeurt zijn tijdens WOII.
Het is een groot wonder dat er overlevenden waren….

Vijf – Ursula Poznanski
Een heel spannend boek. Eens je begint te lezen… heel moeilijk om aan de kant te laten liggen. Een thriller met een onverwacht einde.
Het 2e boek van dezelfde schrijfster ligt klaar om gelezen te worden… ik ben al benieuwd!

Spotgaai – Suzanne Collins
Het was al even geleden dat ik de andere boeken gelezen had, dus ik moest er eventjes inkomen. Beetje bij beetje kwam het verhaal terug en ook dit deel heb ik graag gelezen.
De boeken van de Hongerspelen zijn echte aanraders!

17 comments

  1. Dat is een mooie aantal! Ik moet er ook echt weer voor gaan zitten, merk aan mezelf dat ik op het moment erg veel tv kijk, series en films.. Tijd om daar verandering in te brengen 🙂

  2. Ik lees ook heel graag, maar zoveel bladzijden als jij haal ik nooit. Volgende week wil ik graag in de bib eens zoeken naar Kind 44 van Tom Rob Smith. Jouw beschrijving heeft me nieuwsgierig gemaakt.

Laat hier een berichtje achter...

