Ons weekend…

Na een dagje werken op vrijdag, kregen we het lumineus idee om eens naar Ikea te gaan… een nieuwe boekenkast voor de mini-me’s… een leuk idee!
Maar wat een gedoe! Er niet meer aan gedacht dat het vakantie was én solden!!
Een overrompeling in de parking… een drukte in de winkel… geen kar te zien (o jeetje, gaan wij dit zelf kunnen dragen??)… gelukkig op tijd een kar gevonden en al bij al viel het nog mee aan de kassa… maar tijdens deze periode zien ze ons daar NOOIT meer!
Maar nu de kast er staat, zijn we heel blij met het resultaat!

20150102_180722Het afgelopen weekend werd er gegeten, gedronken, nog meer gegeten en nog meer gedronken… werden er ook weer cadeautjes uitgedeeld en werd ook de nieuwjaarsbrief voorgelezen. Fier op mijn mini-me… wat een mooie nieuwjaarsbrief heeft hij gemaakt!

Zaterdag was het feest… het verjaardagsfeestje van mijn metekindje Shaniqua die op 2 januari 7 jaar werd. Hiep hiep hoera flinke meid! En bij een verjaardagsfeestje hoort taart… lekker! En de meme kreeg een super cadeautje… ik ben er heel erg blij mee!

Op zondag werden we alweer verwacht bij Schone Moeder en Schone Vader voor alweer nieuwjaarswensen met andere familieleden, om alweer lekker te eten…

Om ons weekendje af te sluiten, kropen we heel erg dicht bij elkaar, onder een dekentje om te genieten van de laatste uurtjes vakantie / weekend. Want weldra staat de dagelijkse sleur weer voor de deur…

image-10
16 comments

  1. Wij zijn vrijdag ook naar Ikea geweest en daar viel het wel mee, uiteraard is het druk, maar niet abnormaal druk,……leuke kast, ze hebben er toch tof gerief hé ;-). Zalig zo in pyjama bij elkaar,…..onze jongens vinden zich officieel te oud ervoor 🙂 🙂

  2. Tijdens de kerstvakantie naar de Ikea gaan lijkt me inderdaad niet zo’n goed idee. Heel erg stressy. Maar de quality time die jullie in het weekend hadden heeft waarschijnlijk veel goed gemaakt.

  3. hahaha, de Ikea bezoeken in deze periode was inderdaad geen echte aanrader… 😀
    Heerlijk hé, samen met familie of vrienden tafelen. Ik doe het ook graag.

    (off topic: ik heb je Liebster Award ingevuld én gepubliceerd!)

  4. Je hebt wel een dag gekozen hè om naar Ikea te gaan! Maar goed dat de rest van het weekend zo ongelofelijk de moeite was. Hier hebben we ook gerust op zondag 🙂

  5. Ikea vermijd ik het liefst ook tijdens vakanties en op zaterdag- of woensdagnamiddagen… dan is het echt de hel! Wij hebben ook zo’n kast, enfin 3 verschillende modellen ervan zelfs, een heel handig formaat.

Laat hier een berichtje achter...

