sunshine-blogaward
De laatste weken vliegen hier en daar de awards de deur uit… deze keer ben ik er ook weer bij, ook al heb ik deze al eens ingevuld, ik doe dit met plezier nog een keer!

Voor ik begin, wil ik eerst en vooral Carrie bedanken!

7 weetjes die jullie (hopelijk) nog niet weten…

Lieveheersbeestjes…
Ik heb iets met lieveheersbeestjes, vanwaar het komt geen idee…
Ik vind ze heel erg schattig en stiekem geloof ik er een beetje in dat ze geluk brengen.
Bij ons thuis kom je ze dan ook tegen… verschillende spulletje (magneetjes, sleutelhangers, windmolentje…) van her en der. Trekken we er op uit en zien we een lieveheersbeestje-souvenir, dan is het eentje voor ons!

Lovelock…
Het eerste weekendje weg met Zoetie (als vrienden!) was naar Keulen.
Op dag 1 hebben we gewandeld van kerstmarkt naar kerstmarkt, naar de verschillende pleinen. Heel mooi trouwens!
Op dag 2 stond een stadswandeling op de planningen. Toen hebben we ook een slotje (toen wist ik nog niet dat dit lovelocks zijn) gehangen aan de brug met de vele slotjes… Ook hebben we elk een sleuteltje van ons slotje en het 3e sleuteltje hebben we in de Rijn gegooid. Romantisch hé. Een heel mooie blijvende herinnering aan een heel leuk weekendje samen.

Bladwijzer…
Eén van mijn favoriete cadeautjes die ik ooit gekregen heb, is zeker en vast mijn bladwijzer (gekregen van Zoetie uiteraard!). Een bladwijzer met leuke herinneringen… foto’s van leuke momenten. Door het vele gebruik is er hier en daar een hoekje los, maar ik blijf hem gebruiken, ik zou het echt zonde vinden om dit niet te doen.

Horoscoop…
Mijn horoscoop is Waterman.
Positieve eigenschappen: vriendelijk, eerlijk, trouw, origineel, intellectueel
Negatieve eigenschappen: eigenzinnig, dwars, onvoorspelbaar, rebels, afstandelijk
Ik kan mij wel vinden in de beschreven eigenschappen (gevonden op het internet). Ik ben vriendelijk, help graag anderen… maar maak je mij kwaad dan durf ik wel eens koppig zijn en dwars liggen.

Sokken…
Ik draag niet graag sokken en zeker geen lange. Ik probeer zoveel mogelijk korte sokjes te dragen (als het echt nodig is) maar eens het winter wordt, komen de lange uit de kast.
Wat ik echt niet kan verdragen… is dat er zo’n afdruk van de rekker van de sok in mijn been staat, daarom vouw ik dit altijd om… zo heb ik geen korte sokjes, ook geen lange sokjes aan, maar iets tussen de 2 :).

Nette bureau…
Ik doe mijn werk heel graag, heb graag veel werk… maar mijn bureau mag er niet chaotisch bij liggen. Ik kan daar echt niet tegen! Alles moet er netjes en overzichtelijk bij liggen.
Is het middagpauze, dan zorg ik ervoor dat ik mijn bureau netjes achter laat zodat ik ’s middags gerust verder kan werken.

Favoriete film aller tijden…
Mijn favoriete film aller tijden is zeker en vast ‘The Notebook’.
Een heel ontroerende film met een mooi verhaal over echte liefde.
Ik heb hem al veel gezien en zal hem zeker nog vele keren zien :).

Nu komen we alweer bij het nomineren van anderen… iets wat zo moeilijk is…
dus bloggertjes hebben jullie zin om 7 weetjes met ons te delen…
voel jullie vrij en ik lees het heel erg graag!

