Deze week stond toch vooral in het teken van de read-a-thon… op elk moment dat er gelezen kon worden, werd er ook gelezen!
In de auto aan school… in de zetel… in ons bedje… zelfs tijdens de pauze op het werk!

Niet simpel met 2 schoolgaande mini-me’s, het huishouden (die op een laag pitje stond), boodschapjes… maar ik zit op schema… oef!

Ook werd er veel spelling geoefend… elke dag woordjes schrijven… ook WO werd elke dag grondig herhaald (in mijne tijd hadden we toch zoveel huiswerk niet!).
Maar op woensdagmiddag mag er al wat meer ontspanning zijn… Fifa op de Wii voor de mini-me’s en ik heb de tijd genomen om enkele blogjes te bezoeken (het waren er veel!).

Komend weekend gaan we naar het Boekenfestijn… Kerstshoppen… halen we de kerstversiering van onder het stof… en wordt er nog een beetje gelezen… ik moet die 1200 bladzijden halen!! 🙂  Fijn weekend!

