Read-a-thon

Er staat weer een readathon voor de deur 10941832
(gelezen bij LJ) en deze keer doe ik mee!

Geen idee hoe de week zal verlopen, maar ik lees graag…
ik lees veel… ik lees soms heel veel… 
dus dat moet wel lukken!

Wat nog te lezen uit de bib…

Kind 44 – Tom Rob Smit (436 blz) // Kolyma – Tom Rob Smit (418 blz)
Allebei thrillers, mijn favoriete genre… eens ik begin te lezen, heb ik moeite om de boeken aan de kant te laten liggen. Dat wordt een makkie!

Schilder van stilte – Georgina Harding (276 blz)
Een roman over vriendschap, liefde en verraad… geen idee vanwaar het komt, maar het stond op mijn boekenlijstje, dus ja… ik ben al benieuwd om het te lezen.

Wat nog te lezen uit de boekenkast…IMG_20141201_192423

Zo was het in Mauthausen – Deel II – Ludo Vaneck (311 blz)
Het 2e deel over hoe het er aan toe ging in Mauthausen tijdens
WO II.

Als ik alles optel, zit ik aan 1441 blz… wat mij toch wel veel lijkt!
Maar ik ga de uitdaging aan… voor ‘maar’ 1200 blz… komt op 172 blz per dag.
Ik ga mijn best doen, maar vooral genieten van het lezen!

8 gedachtes over “Read-a-thon

  1. Ik heb nog nooit van een read-a-thon gehoord. Ik weet niet of het wel iets voor mij zou wezen, ik lees bij tijd en wijlen wel veel maar als het verplicht is dan weet ik het niet. Mag je de boeken zelf uitkiezen?

  2. Veel plezier ermee… Ik heb gisteren te laat liggen lezen en ben nu zo moe dat er vandaag van lezen waarschijnlijk minder in huis gaat komen! Maar ik vind het heerlijk!! 🙂

    1. Flavie

      Ik zit momenteel nog op schema en ga dit proberen houden, ook al is er de komende dagen niet zo veel tijd om te lezen… maar we doen ons best 🙂

Laat hier een berichtje achter...

