De voorbije week…

Na een drukke dag op het werk, kon ik maandag niet snel genoeg in de winkel zijn… de Flow – Book for paper lovers ligt in de winkel! En je kan niet geloven hoe blij ik ben met deze aankoop!
Ik kon het dan ook niet laten om er direct in te neuzen en al een briefje te schrijven op briefpapier uit het boek.

Deze week was het terug tijd om plasma te geven. Het donorcentrum zat terug vol studenten, ze hebben er echt goed aan gedaan om richting de scholen en meer naar het centrum te verhuizen. Toen ze nog in het vorig gebouw zaten, zat ik er soms alleen. Het is fijn om te zien dat de jeugd zijn steentje bijdraagt.

Als je je notitieboekje laat rondslingeren, dan kan je wel eens voor verrassingen staan… een super leuke verrassing eigenlijk. Mijn boekje is blijkbaar in de handen gevallen van een mini-me… 🙂

Donderdag hadden de mini-me’s een kunstwerkje mee naar huis. Het is toch altijd fijn om hun eigen werkjes, eigen creaties te zien… en ik vind het heel geslaagd! Ze hebben dit goed gedaan!

Ook werd er gelezen, gesport, getraind, gestreken, Libelle’tjes bekeken (werd echt eens tijd! Iedere week krijg ik ze van Schone Moeder, maar het lukt niet om ze wekelijks te bekijken)… en zo zijn we alweer een weekje verder.

14 comments

  1. Dat bloed geven, ik heb daar zoveel bewondering voor, he! Maar ik ben een zeer slechte bloedprikker. Ze moeten altijd veel te lang naar mijn aders zoeken en dat houdt me tegen om zelf bloed te gaan geven…

  2. Weet ik nu dus wat “de Flow – Book for paper lovers” is….. 🙂
    En ik heb geen flauw idee hoe blij iemand daarmee kan zijn… maar ik geloof je dat je er blij me zult zijn….. een boek wat je mag slopen.
    Wens je een fijn weekend….

  3. ik heb ook een tijdje bloed gegeven maar is er op een gegeven moment bij in geschoten toen ik 2 x achter elkaar aan de antibiotica had gezeten,.. misschien mezelf maar weer is gaan aanmelden

  4. Flow, daar heb ik nu al op veel blogs over gelezen, het is me nu nog niet helemaal duidelijk….is het een magazine? maandelijks? wekelijks? of is het een boek? kostelijk? waar vind je het?

    1. Er zijn verschillende Flow magazines, zo heb je ongeveer elke maand de gewone Flow.
      Je hebt wekelijks de Flow Weekly en 4x per jaar zijn er ook Flow Specials.
      De gewone Flow kost € 6,95, de specials € 16,95 en de Weekly € 0,99, op hun site vind je ook interessante kortingen http://www.flowmagazine.nl/

  5. Ik vond dat paperbook van Flow er ook heel leuk uitzien… maar ik ken mezelf: dat blijft dan liggen en ik doe er niks mee, want ik ben totaal niet creatief of vind dat papier dan weer te schoon om effectief te gebruiken. Niet simpel hé.

Laat hier een berichtje achter...

