De voorbije week…

Maandag een extra dagje thuis… Zoetie was gaan werken, dus we hadden het rijk voor ons alleen… er werd tv gekeken, spelletjes gespeeld… nog meer tv gekeken, veel spelletjes gespeeld… in plaats van een lazy Sunday was het een lazy Monday! Zalig!

Dinsdag een feestdag en wat doen we dan… naar een voetbaltornooi (we zijn dan eens een dagje thuis!)! Al bij al was het nog een leuke dag… Schone Moeder en Schone Vader waren van de partij, alsook het zonnetje… met als afsluiter pannenkoeken :).

Op woensdag gingen we (zoals beloofd!) naar de Action (de mini-me’ hun favoriete winkel… en ja ik geef toe… ook één van mijn favoriete winkels)… om een nieuw speelgoedje voor de mini-me’s. Een kickertafel voor nog €8,95, geen geld! En ik heb het zelf in elkaar gestoken… amai mijn pols!
Voor mezelf een aantal verwenproducten gekocht… mijn favoriet is de handcrème, een echte aanrader! Het wrijft heel goed uit, geen plakkerige handen, ruikt lekker en je handen blijven lang gehydrateerd en dat voor € 1,69… ik heb dan nog gekozen voor de duurdere versie, er was er zelfs nog ene goedkoper, hoe is het toch mogelijk hé :).
Het notitieboekje kon ik niet laten liggen en ook hadden we meer balpennen in huis nodig die schrijven. Er staat hier nochtans een potje vol, maar geen enkele schrijft nog!
Na het winkelen hadden ze grote honger (opnieuw zoals beloofd) gingen we naar McDonalds… niet echt voedzaam of de meest geschikte maaltijd… maar toch heeft het ons gesmaakt.
Om 17u afgesproken met Schone Moeder en richting Intratuin want er moesten nog foto’s genomen worden om kerstkaarten te maken. Eerst foto’s genomen bij de Kerstman en zijn rendier en dan foto’s genomen bij de ijsberen… een aantal foto’s nemen van 2 9-jarigen jongens… niet simpel! Laat ons hopen dat er toch ene goeie tussen zit :).
Na het stressen… werd er gewinkeld! Vanaf 18u kreeg je 20% korting op alle producten. In mijn mandje lag: 3 mini-plantjes – een bewegend lieveheersbeestje – wenskaarten – zadenmengsel Bloemenweide-Kleurenpracht voor hovenier en hobbytuinier.
Gekregen van Schone Moeder: geurtjes van Scentchips (ruiken heerlijk!) – viooltje voor buiten.

Donderdag onze valiezen gemaakt, want wij vertrekken deze middag richting Heusden-Zolder, met als tussenstop een stadswandeling in Diest.
Elk jaar rond dezelfde periode gaan we een weekendje naar Zolder en dan verblijven we in Hotel De Pits… mooie kamers, een zalige wellness, lekker ontbijt (voor de mannen, met zicht op het circuit)… leuk, leuk!
Na al die verwennerijen rijdt Zoetie op het circuit van Zolder met zijn wagen (via de Belgian Audi Club)… laat ons hopen dat het niet regent!

Laat het weekend maar beginnen…

12 comments

  1. De voorbije week weer voorbij, voor je het weet zijn die weken voorbij.
    En nu het weekend, ook wij hebben het een en ander op het program, maar ik vrees het ergste met het weer, maar laat dat weer je er niet van weerhouden er een fijn weekend van te maken.

  2. een Action hebben wij niet direct in onze omgeving, en ik denk ook niet direct dat het mijn favoriete winkel zou zijn. Ik heb het meer voor authentieke winkeltjes… 😉

    Veel plezier in Zolder!!!

Laat hier een berichtje achter...

