Ons weekend…

Vrijdag werden we uitgenodigd door een creatieve vriendin op de opening van haar tentoonstelling Keramische Sculpturen. Niet wetende wat we te zien gingen krijgen, waren we toch positief verrast! Voor de geïnteresseerden… vind je alle info op haar website.

Zaterdag = matchdag! En dit om 11u15… dat wil zeggen vroeg genoeg vertrekken om dan midden in de middag thuis te komen. Zoetie heeft voor het eten gezorgd, dus thuiskomen en voetjes onder tafel 🙂
Nog vlug boodschapjes doen op zaterdagmiddag met een verlengd weekend in het vooruitzicht was geen goed idee… mensen, de winkels zijn ook open op maandag! En ja, het was nodig dat ik boodschapjes deed… ik wou amandelcakejes bakken… die echt heel lekker zijn!
Na een drukke ochtend, lang aanschuiven aan de kassa, een wasje draaien, cakejes bakken… was het tijd om te ontspannen… een filmpje, theetje en een cakeje uiteraard!
En voor we het wisten, was de zaterdag voorbij en was het alweer slaaptijd!

Op zondag gaat de ene mini-me op keepertraining en koos de andere mini-me om te gaan zwemmen. Schone Vader en Schone Moeder waren ook van de partij… en na het zwemmen mochten we daar lekker gaan eten!
Met als afsluiter een bezoekje bij de buren A&J en zo is ons weekend alweer voorbij gevlogen!

9 gedachtes over “Ons weekend…

  1. Bij ons zijn de dagen ook voorbij gevlogen hoewel ik op sommige al om 6 u wakker was, maar het was zalig en je ziet dat onmiddellijk in je gezicht, dat is dan zo helemaal ontspannen,……ik tel af naar de kerstvakantie!!

Laat hier een berichtje achter...

