Ons weekend…

PhotoGrid_1414480610231Tijdens ons weekend werd er…
…gevoetbald (3-3, goed gedaan mannen!)
…lekker ontbeten (mmm, een chocoladekoek)
…gezwommen (eerder gespeeld)
…veel gelezen (op elk vrij moment)
…tv gekeken (nog wat plaats maken op de digibox)

en werden er…
…spelletjes gespeeld op Ketnet.be (Kak in de koe, nogal een naam voor een spel hé!)
…wafels gegeten bij Schone Vader en Moeder (er gaat niks boven verse wafels)

 Een weekendje vol quality-time met z’n allen… super hé!

16 gedachtes over “Ons weekend…

    1. Flavie

      Bedankt! Ik was al eventjes aan het zoeken naar een nieuwe lay-out… maar iedere keer was het mijn goesting niet… tot ik er deze week eens de tijd voor nam en eens op mijn gemakje zocht en vond, en ik ben content!:)

    1. Flavie

      Ik vond het echt een heel mooi boek om te lezen. Ondanks de dikte was het boek zo uit!
      Naar mijn gevoel een aanrader, net zoals de boeken van Carlos Ruiz Zafón…

Laat hier een berichtje achter...

