Ons weekend…

PhotoGrid_1412522708115Vrijdag om half 4… het begin van het weekend!
Al de boodschapjes op vrijdagavond gedaan… met in het achterhoofd een luie zaterdagochtend (of niet!).
In de winkel kon ik het niet laten om het nieuwe drankje Finley (pompelmoes-bloedappelsien) te kopen… mmmm heel lekker!!
Ik ben al benieuwd naar de citroen-vlierbloesem.

Zaterdag op tijd opgestaan samen met Zoetie, die bijscholing had van de zwemschool. Eens Zoetie richting Beernem reed, ben ik begonnen met afstoffen, stofzuigen, dweilen, alle vensters gekuist (er zijn er veel en ik doe dit echt niet graag!), wasje opgehangen… tussendoor 10min op de step (die ik vanonder het stof gehaald heb), 2x de buikspieroefeningen van donderdag… een grote kom spaghettisaus gemaakt (een paar porties ingevroren)… en dat allemaal voor 12u!
Geen idee waar ik de energie van haalde maar fier op mezelf!

PhotoGrid_1412573584036’s Middags even richting de stad met de bus (wat een gemak!) waar het echt aangenaam wandelen was, ondanks de drukte! De buit: verse theeën, een notenkraker, 2 theebuideltjes, een nieuw kleurke voor op de nagels en lekkere neuzekes! Met als afsluiter op zaterdag, een leuke film: Marina!

Zondag = tv – hangen in de zetel – filmpje – op tijd en stond iets eten/drinken – nog meer hangen in de zetel…
Tot vervelens toe, maar ik heb er van genoten!
Knusjes samen naar een filmpje gekeken (The Fault in Our Stars – haal die zakdoekjes maar boven!), geproefd van onze nieuwe theeën (heel lekker!), gesnoept van onze neuzekes (jammie!)…
I ♥ lazy Sundays!

12 comments

  1. die neuzekes .. als ik daar aan begin is stoppen moeilijk

    op de Groentemarkt in Gent staan er zo twee verkopers naast elkaar, de ene verkoopt de “echte” ; de andere de “originele”..

    eigenlijk een triest zicht..

    groeten

    1. Ik weet het Willy… toch jammer, een vete over (lekkere!) neuzekes!
      Ik heb al van de beide kraampjes gekocht en ze zijn allebei even lekker!

  2. ja man, wat een energie op zaterdagmorgen!
    Je houdt blijkbaar (net als vrouwlief hier) ook van die zakdoekfilms… 😛
    Thee is niks voor mij, ik ben een échte koffieverslaafde. Past ook goed met neuzekes… 😉

Laat hier een berichtje achter...

