Sunshine Blogger Award…

sunshine-awardEen tijdje geleden werd ik genomineerd door Marion (Mijn Kladblog) voor de Sunshine Blogger Award, bedankt hiervoor Marion :).

De regels
1. Show het logo van de Award
2. Uit jouw waardering naar de blogger die jou genomineerd heeft
3. Deel 7 feitjes over jezelf
4. Nomineer 15 bloggers en link naar hun site
5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

7 feitjes over mezelf

1 – Verslaafd aan lezen
Overal waar ik ga, gaat mijn boek mee. Van zodra ik even tijd heb (op de bus – bij de dokter – op de veerboot…) lees ik! In de week wordt er ’s avonds zelden naar tv gekeken, maar gelezen. Lezen op een bankje in het zonnetje… of knusjes in de zetel… zalig! Pure ontspanning!

2 – Citytrips
Mocht het budget het toelaten zou ik wel ieder weekend op citytrip willen gaan… een dag of 3 eventjes weg, super vind ik dit! Maar ik hoef niet te klagen, we zijn dit jaar al een paar keer weg geweest: naar de Ardennen, weekje in Nederland – Landal Lommerbergen, Barcelona, Normandië, Eppe-Sauvage en in november gaan we nog eens een weekendje naar Heusden-Zolder. Wie weet komt er nog een weekendje weg in oktober 😉 .

3 – Total-body-workout
Samen met een vriendin vorig jaar gestart met de Total-body-workout en ik had nooit gedacht dat een groepsles mij zo zou liggen. Ik vind het zelfs super om te doen!
Vroeger sportte ik graag op mijn ééntje in de fitness, maar naar de fitness gaan is niet zo evident met het werk, huishouden, ook de verdere verplaatsing naar de fitness.
Nu is het maar een kleine 7 min rijden, een uurtje heel intensief springen-puffen-zweten, een leuke lesgeefster en een leuke groep vrouwen… meer moet dat niet zijn 🙂 – Dans mee.

4 – Sparen
Ik ben een spaarder. Ik spaar elke maand, zoveel mogelijk! Het is niet dat ik mezelf niks gun, maar ik kan het niet laten om alles te berekenen, herberekenen… Door de hagelschade heb ik mij een andere auto aangeschaft, een heel goede en zelfs verantwoorde aankoop, maar toch deed het een beetje hartzeer dat ik mijn spaargeld zag verminderen.
Nu heb ik een app geïnstalleerd om mijn uitgaven beter onder controle te houden… echt handig!

5 – Wilde bloemen
Ik ben verzot op wilde bloemen! Al die mooie kleurtjes mooi samen…
Ik ga volgend jaar een poging doen om wilde bloemen te zaaien in een grote pot voor op ons terrasje. Laat ons hopen dat het lukt!

6 – Op mijn eigen
Ik heb graag mensen om mij heen, maar ook ben ik graag eens alleen, op mijn eigen.
Alleen en op het gemakje naar de winkels, een koffietje gaan drinken… in alle rust. Daar kan ik echt van genieten.

7- Flavie
Flavie is een bijnaam die ik eens gekregen heb tijdens een avondje stappen en bij deze een leuke nickname voor mijn blogje 🙂

De genomineerden
Nomineren vind ik echt moeilijk… geen idee wie ik kan nomineren omdat ik al zoveel Sunshine Blogger Award blogjes voorbij zag komen (bij deze nog een weetje: ik ben soms de eeuwige twijfelaar!). Ben je nog niet genomineerd en wil je mee doen… voel je vrij en doe het gewoon 🙂

9 comments

  1. Leuk om te lezen! Wat grappig dat je altijd zoveel spaart. Gelukkig kan ik vanaf je blog wel zien dat je jezelf ook voldoende leuke dingen gunt, dus dat zit wel goed! Fijn weekend!

    1. De spaarapp: Mijn uitgaven. Voor mij, echt iets handigs. Wellicht zijn er nog vele apps te vinden in de Play Store.
      Zeker zalig… een kopje koffie op je eentje… beetje rondkijken, bladeren in een boekje… zalig! 🙂

  2. Zo te lezen heb ik 3 dingen met je gemeen.
    1. Lezen
    2. City trips
    3. alleen gaan winkelen, terrasje pikken en zelfs alleen naar de bioscoop gaan vind ik geen
    probleem.

    Sparen gaat me wat moeilijker af.

  3. altijd handig zo’n award om ietsje meer te weten te komen over iemand.
    Ik ben nu wél benieuwd naar je echte naam hoor… 😛

    Ik ben zelf ook al genomineerd enkele weken geleden, maar ben er nog niet geraakt om er iets rond te posten

  4. Ik ben ook een spaarder, ik hou al onze uitgaves bij, en vind het geweldig leuk om de spaarrekening te zien stijgen, en heel erg als het bedrag zakt!
    Mijn 7 dingen komen binnenkort ook eens online, ik heb er heel hard over moeten denken 🙂

Laat hier een berichtje achter...

