De voorbije week…

Wat een opluchting toen ik maandag op het werk kwam (klinkt zo wat raar hé, maar toch was het zo!). Zaterdag ontdekte ik dat mijn bankkaart weg was… paniek!! Waar kan ik die verloren hebben? Direct gebeld naar Card Stop (nadat ik eerst een half uur heb moeten zoeken naar een papier/document – wat dan ook – waar mijn rekeningnr op staat). De laatste keer had ik ze vrijdag op het werk gebruikt om mijn betaalsleutel van het restaurant op te laden. Dus mijn eerste gedacht was, ik heb die op mijn plateau gelegd en daar mijn bord overgezet. Maar blijkbaar lag ze onder mijn toetsenbord, geen idee hoe die daar terecht gekomen is… maar oef, ik ben ze niet verloren! Ook al kan ik er nu niks meer aandoen. Hopelijk heb ik vlug een andere!
(het is nu donderdagavond… en nog steeds geen nieuwe kaart (!!)… pfff, dat is ambetant!)

Maandag = sporten! Amai, mijn spieren! Tijdens de sessies buikspieroefeningen heb ik echt afgezien! In mijn gedachten zou ik graag een schema opstellen met buikspieroefeningen voor thuis… dat is allemaal mooi op papier maar in theorie? Gewoon doen en er gewoon voor gaan zeker?
School stond ook in teken van sport deze week! De hele week mochten de mini-me’s naar school in de kledij van hun hobby en op donderdag was er een sportceremonie, het uitbeelden van de verschillende sporten met bijpassende kledij. Een supersportieve week voor de jongens!

Dinsdag kregen we bezoek van Elif een collegaatje die in zwangerschapsverlof is. Zo een kanjer van een baby!! Hij woog bij de geboorte al 4 kg, dus je kan wel al denken dat na 2,5 maand er niet veel ‘baby’ meer aan is, het is net een baby van 6 maand. Ongelooflijk! Bedankt voor de suikerbonen!

Wat een mooi weertje hebben wij gehad deze week! Zalig! Het doet echt goed om zo’n zachte nazomerdagen te hebben. Zelfs ’s avonds als de zon onderging was het genieten!
Door de zonnige dagen had ik een ongelooflijk groot zomergevoel en kon ik het niet laten om nieuwe herfstplantjes te gaan halen :).

Tijdens ons 3 daagse in Normandië (foto’s volgen nog!) heb ik gemerkt dat ik toe ben aan een nieuwe regenjas (ne kawéé eigenlijk). Naar Lochristi richting de Decathlon Easy… vrouwenjassen gepast → (véél) te groot! Dan maar bij de kinderen… bij de meisjes gaan piepen… felroze en felappelblauwzeegroen… niet echt mijn ding! Bij de jongens gaan piepen… daar ging er nog eentje, in het blauw (oef!) maatje 12 jaar en dat zit als gegoten. Nooit gedacht dat ik op deze leeftijd nog passende kledij ging vinden bij de kindermaatjes :).

Deze week heb ik ook al een strijkmarathon gedaan! Van waar blijft dat komen? Door vorige week wat ziekjes te zijn, heb ik niet veel kunnen doen en is het blijven liggen. Vandaag vertrekken we naar Frankrijk (net over de grens) en dan wil ik dat alles zoveel mogelijk gedaan is, zodat ik in een proper en net apptje terug kan komen zonder al te veel werk (strijk, poetsen…).

Vandaag vertrekken we dus voor een weekendje richting Eppe-Sauvage (net over de grens in Frankrijk) samen met Schone Vader en Schone Moeder. Terwijl de vrouwen hun plan trekken en een beetje het domein verkennen, gaan de mannen gaan fietsen in ons Belgenlandje.
Dat wordt alweer een top-weekendje!

 

8 comments

  1. Gelukkig heb je je pasje weer terug gevonden! En ja, dat strijken… er lijkt geen einde aan te komen he? Is net als met wasgoed… de manden zijn altijd vol…
    Veel plezier in Frankrijk!

  2. gelukkig bleek die kaart dus niet gestolen. Wel ambetant dat je moest wachten op die nieuwe.
    Een weekendje weg is altijd heerlijk. En rond de Lacs de l’eau d’Heure is het heerlijk fietsen!

  3. Gewoon doen, die oefeningetjes 🙂 Ik zou er ook weer mee door moeten, ik kom niet verder dan 1x per week, ’s avonds ben ik te lui en ’s morgens te moe, lalala…
    De strijk, nog zoiets dat er te weinig van komt… Lalalala 🙂

Laat hier een berichtje achter...

