De voorbije week…

De week is niet zo goed gestart… Zondagnacht wakker geworden, veel overgegeven, ook diarree…
Na een korte nacht en flauwtjes zijn, was een dagje uitzieken het enige nuttige om te doen. Na wat beschuitjes, yoghurt en pilletjes (bedankt voor de goede zorgen Zoetie!)… voelde ik mij dinsdagochtend een beetje op krachten om te gaan werken.
Tegen de middag bleek dit niet zo’n goed idee → knorrende en rommelende buik, ik voelde mij doodop. Na een korte werkdag richting ons apptje om mij te nestelen in de zetel. Na een goede nachtrust voelde ik mij woensdag al stukken beter, enkel nog een knorrende buik.
Woensdag kon ik meerijden met collegaatje M in hare nieuwe vroem vroem. (Als ik met de bus ga en collegaatje M werkt ook vroeg, dan passeert zij de bushalte en kan ik meerijden met haar – lucky me 🙂 ). Door de hagelschade heeft zij ook gekozen om haar autootje van toen weg te doen en een ander aan te schaffen, een Fiat 500 Abarth. Collegaatje M, het is echt een leuk sportief autootje!

Woensdag was het weer bib-dag (ik voelde mij direct stukken beter 😉 )! Tijdens juli en augustus bleken alle boeken die ik wou lezen uitgeleend te zijn… het is duidelijk dat de vakantie erop zit… de rekken waren terug goed aangevuld én ik heb alle boeken die ik wou!

Donderdagochtend wakker geworden met het gevoel… dat het maar vlug weekend is! Een dagje langer uitzieken was misschien wel aan te raden… maar vandaag is het vrijdag!
Donderdagavond nog even langs bij vriendin E om stickers te ruilen (kon onverwachts niet doorgaan, dan maar een rustig avondje thuis met Zoetie)… de hype is wel voorbij maar er moet nog geruild worden! (Ik ga blij zijn, als dat ook voorbij is!).
Onverwachts goed nieuws vernomen… yes, ik ben er bij!! 🙂

Vanavond bij de Schone Moeder spaghetti gaan eten, hopelijk kan mijn buikje dit aan… en daar staat de weegschaal… spannend!!

6 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Ziek zijn da’s minder, maar al bij al verder een fijne week, lees ik… Yummie, spaghetti, daar heb ik nu eens goesting in se!
    Benieuwd naar de boeken(verslagjes).

Laat hier een berichtje achter...

