Notitieboekjes…

Je herkent het misschien wel… oh dit lijkt mij een leuk onderwerp om een blogje over te schrijven, tot je voor de pc zit en net iets dieper hoeft na te denken, wat was dit leuke onderwerpje nu weer?
Gelezen op hun blogje, hebben een aantal bloggertjes een notitieboekje bij de hand, een leuk ideetje (dat ik er zelf niet opgekomen ben!).

Op vrijdagmiddag richting de Hema! Al bij het binnenkomen zag ik de verschillende boekjes liggen… met harde kaft, zachte kaft, met of zonder ringetjes, met quotes of bloemetjes… Wat een keuze! Na een grondige inspectie (ieder boekje eens vastnemen, doorbladeren…) heb ik voor de volgende boekjes gekozen… het ene omdat het echt een handig notitieboekje is en het andere omdat ik het gewoon niet kon laten liggen! 🙂

Een A5 spiraalschriftje, met zachte plastic kaft, met aan de binnenkant een plastic flapje waar
je iets kan instoppen (€ 2,75). Een A6 blogging boekje, met harde kaft, met 2 kanten aan de binnenkant: to do & to blog (€2,25). En om het helemaal compleet te maken, konden bijpassende balpennen niet ontbreken (€ 1,10) :).

Ik ben er volledig klaar voor, op elk moment van de dag, laat de ideeën maar komen! 🙂

Ps: weetje… op vrijdag heb ik mijn 100ste blogberichtje gepost 🙂

PhotoGrid_1408733111044

10 gedachtes over “Notitieboekjes…

  1. Ik kom op het moment ook om in de schriftjes en notitieblokjes. Links één op tafel, rechts ook, in de tas, boven naast bed, zelfs eentje in de auto! Hema heeft zulke leuke spulletjes!

  2. Goed bezig! Ik heb ook altijd notitieboekjes bij de hand, standaard 2 bij de pc, 1 om ideeën voor mijn blog in te noteren en 1 om titels van nog te lezen boeken in op te schrijven, daarnaast een kleintje in de tas voor alles wat overdag bij me opkomt en vaak nog 1-tje om mijn weekendjes weg/vakanties dingetjes in op te schrijven, net als to do lijstjes…

  3. Wat leuk! Hier zijn de blogboekjes van Hema ook favoriet in iedere tas, op ieder tafeltje, op mijn nachtkastje overal ligt er één en het helpt me echt om zo de krabbels te bewaren, vergaren, sparen tot ik er een echte krabbel van kan maken. Gefeliciteerd met je 100-ste! Ik heb ‘m ook niet lang geleden geparkeerd, stoer hè? Fijn weekend!

Laat hier een berichtje achter...

