LG 2 mini…

Zondag trokken we (eindelijk) nog eens onze wandelschoenen aan, richting de Bourgoyen – Ossemeersen. Daar wachtte ons een mooie en verrassende wandeling op (foto’s volgen nog!).

Zo werd het ook eens tijd om mijn nieuwe smartphone uit te proberen! De reden dat ik een nieuwe wou, was dat mijn vorige het moeilijk had om foto’s te nemen/bewerken. De Samsung kon de foto-programma’s niet meer aan! Daarnaast waren er nog kleine mankementen.
Uiteindelijk gekozen voor een ander merk en voor een smartphone doet die het heel goed!

Dan ook maar eens geprobeerd om een panoramafoto te maken… geslaagd!

20140727_145541_Pano
20140727_155952_Pano1
Conclusie
ik ben content, het is een leuke telefoon met veel mogelijkheden
Zoetie, bedankt om mij te helpen met het zoeken naar de ‘ideale’ smartphone 🙂

10 comments

  1. Mooie natuur! En hele mooie panoramafoto’s hoor! Wat voor toestel heb je nu dan? Ik heb ook een Samsung maar de mijne vertoont ook de nodige mankementen…

    1. Eerlijk gezegd was ik een beetje teleurgesteld van mijn Samsung, voor zo’n merk te zijn toch vlug kleine ergernissen qua gebruik.
      Ik heb nu een LG 2 mini, natuurlijk al een veel recenter model dan mijn Samsung, maar ik ben er echt blij mee. Qua model, gebruik… een aanrader 🙂

Laat hier een berichtje achter...

