Zondag…

deze ochtend al vroeg uit de veren…
mini-me 2 en Zoetie zijn vertrokken richting Francorchamps voor de WTCC  

√ eten – drinken
√ oor-beschermers
√ zonnemelk
√ fototoestel
√ zonnig weer
√ snelle auto’s

voor mini-me 2 is het de eerste keer naar een circuit
het zal een hele belevenis zijn voor dat manneke 🙂
veel plezier mannen!

242039

mini-me 1 en ik hebben er al een lazy Sunday-morning opzitten

tv kijken, 3DS spelen
véél lezen (mijne boek moet nog uit vandaag!)

met als hoogtepunt voor mini-me 1
naar de film op het grote scherm
Koemba
leuk, leuk!

1010584_nl_koemba_1399626263242

vanavond kijken we met z’n allen naar de Rode Duivels
winnen of verliezen?
het wordt nog spannend!

rd1

4 gedachtes over “Zondag…

Laat hier een berichtje achter...

